حضور مشترک مجتمع رعد و شرکت میراب در نمایشگاه بین المللی تأسیسات

حضور مشترک مجتمع رعد و شرکت میراب در نمایشگاه بین المللی تأسیسات

3 آبان 1395

شرکت میراب تولیدکننده شیرآلات صنعتی و تجهیزات تأسیساتی با هدف انجام مسئولیت اجتماعی به منظور فراهم آوردن فرصت شغلی برای افراد دارای معلولیت، غرفه مشترکی با حضور مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بر پا کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ 27 تا 30 مهرماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر بود، فرصت برای معرفی فعالیت­ها و خدمات مجتمع رعد فراهم کرد و با حضور جمعی از نیروهای داوطلب واحد مشارکت­های مردمی اطلاع­رسانی مناسبی به بازدیدکنندگان ارایه شد.

 

بر اساس این گزارش شرکت میراب به عنوان یکی از کارآفرینان اجتماعی همکار با مجتمع رعد ضمن ایجاد فضای کسب و کار برای توان­یابان، موفق شده است،  3 نفر از کار آموختگان مجتمع رعد را برای مشاغل کارشناس خرید، ناظر دستگاه برش cnc و متصدی پاسخگویی تلفنی جذب کند.

 

در این نمایشگاه نیروهای داوطلب مجتمع رعد علاوه بر معرفی این مؤسسه خیریه، با دعوت از صاحبان صنایع و مدیران شرکت­های تولیدی زمینه­ همکاری مشترک را فراهم آوردند.

 

شایان ذکر است مجتمع رعد از ابتدای سال جاری با تمرکز بر روش اشتغال حمایت شده (Supported Employment)، تعامل گسترده­ای را با مراکز صنعتی و تولیدی آغاز کرده است و حضور در نمایشگاه­های گوناگون بخشی از این پروژه محسوب می­شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است