اکران وب­سایت اختصاصی کارآموزان دوره طراحی وب

اکران وب­سایت اختصاصی کارآموزان دوره طراحی وب

29 شهریور 1395

با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان و مدیران مجتمع رعد هر یک از کارآموزان دوره طراحی وب با اکران وب­سایت­های شخصی خود، همگان را به تحسین وا داشتند.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ منصوره پناهی ضمن قدردانی از تلاش­های حمیدرضا فریدونی مدرس دوره طراحی وب، افزود: امیدوارم روزی شاهد اشتغال کامل کارآموزان این دوره در مؤسسات و شرکت­های طراحی وب­سایت باشم.

 

در ادامه حمیدرضا فریدونی مدرس دوره طراحی وب با تأکید بر تلاش ارزشمند کارآموزان این دوره، افزود: برای فراگیری کارآموزان 4ترم مبنای مقدماتی وعلمی طراحی وب را آموزش دادم و امروز 7 نفر کارآموزان  عضو این دوره هر کدام یک وب­سایت اختصاصی طراحی کردند که این وب­سایت­ها قابلیت استفاده در کامپیوتر شخصی، همراه، لوحی و تلفن همراه را دارد.

 

در بخش دیگری از این مراسم احسان صادق عابدین، طناز قدس، زهرا توکلی، معصومه حفیظی، مریم حاتمی و بابک حیدری به ترتیب وب­سایت­های خود را به نمایش گذاشتند و در مورد ویژگی­های آن سخن گفتند.

 

در این مراسم مدیرعامل مجتمع رعد از خدمات استاد حمیدرضا فریدونی با اهدا لوح سپاس قدردانی کرد و از آنجا که وی از این پس به عنوان مدرس با مجتمع رعد همکاری نخواهند کرد و در مقام مشاور و کارشناس خدمات پاره ­وقت ارایه می­کند، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

همچنین در بخش ویژه این مراسم حمیدرضا فریدونی با بیان این نکته که کارآموزان طراحی وب در نظر داشتند یک کار خاص انجام دهند، افزود: ایده این پروژه ابتدا از سوی طناز قدس مطرح شد و در ادامه احسان صادق عابدین و معصومه حفیظی با جمع­ آوری اطلاعات یک سایت اختصاصی برای منصوره پناهی مدیرعامل رعد طراحی کردند و امروز این سایت ارایه می­شود.

 

مدیرعامل مجتمع رعد با مشاهده وب­سایت طراحی شده، بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و از تک­ تک کارآموزان قدردانی کرد، وی با بیان اینکه بارها به من پیشنهاد شده بود که سایتی برای خودم ایجاد کنم اما امروز می­توانم به همگان اعلام کنم که این سایت من توسط عزیزان مجتمع رعد طراحی شده­است.

 

پناهی با یادآوری اینکه ما به پیشرفت مدرسان رعد علاقه داریم و هرگز حاضر نیستیم برای راحتی رعد و کارآموزانش، مربیان در زحمت باشند، افزود: من به کارآموزان قول می­دهم با تلاش مسؤولان آموزش استادی به خوبی و توانمندی استاد فریدونی انتخاب کنم.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است