سخنرانی مدیرعامل رعد در مراسم رونمایی از برند سیناتلا

سخنرانی مدیرعامل رعد در مراسم رونمایی از برند سیناتلا

28 شهریور 1395

با حضور جمعی از علاقه­ مندان، هنرمندان و مدیران شعب، مدیر عامل سیناتلا(نوتلابارسابق) از این برند تجاری  در سالن اجتماعات آرشیو ملی رونمایی کرد.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم که جمعی از مدیران شعب سیناتلا در سراسر کشور، هنرمندان و علاقه­مندان این محصول حضور داشتند، سینا محمدی مدیر موفق ، کارآفرین و مبتکر سیناتلا با اشاره به آرمان خلق یک برند جهانی با رویکردی کاملاً ایرانی، افزود: پس از یک سال از افتتاح نخستین شعبه، افتخار دارم که 1300 فرصت شغلی برای جوانان کشور ایجاد کردیم.

 

وی با تأکید بر توجه به نیاز نسل جوان کشور، افزود: نسل امروز خواسته­های متفاوتی دارد که باید به آن توجه کرد از این­رو سیناتلا برای توسعه لذت ایرانی به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد جهانی فکر کرده­است و امروز برای گشایش شعب این برند در کشورهای ترکیه، عراق، روسیه و اسپانیا مطالعه شده و در کشور ترکیه به زودی شاهد فعالیت این برند خواهیم بود.

 

 

در ادامه مراسم منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با حضور در جایگاه، گفت: برای اولین بار در ایران یک کارفرمای جوان کارش را با لذت بخشیدن به افراد دارای معلولیت توسعه می­دهد و در جامعه­ای که عدم مناسب­سازی و موانع فکری اساسی­ترین مشکل اشتغال و فعالیت افراد توان­یاب است، سیناتلا با مدیریت و رهبری سینا محمدی به یکی از حقوق طبیعی افراد دارای معلولیت که همان اشتغال و حضور در جامعه است، توجه می­کند.

 

وی با تأکید بر مسؤولیت اجتماعی صاحبان صنایع و شرکت­های تولیدی برای حمایت از افراد دارای معلولیت، افزود : از شرکت سیناتلا و سینا محمدی به عنوان سفیر رعد بابت آموزش 15 نفر از کارآموختگان مجتمع رعد و دعوت به همکاری 12 نفر از این گروه بسیار متشکرم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است