میزبانی مؤسسسه مطبوعاتی اطلاعات از مسؤولان مجتمع رعد

میزبانی مؤسسسه مطبوعاتی اطلاعات از مسؤولان مجتمع رعد

4 شهریور 1395

به منظور توسعه ارتباطات رسانه­ ای گروهی از مسؤولان مجتمع رعد از بخش­های مختلف مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات بازدید و ضمن ملاقات با حجت­الا­سلام والمسلمین سید محمود دعایی مدیر مسؤول و علیرضا خانی سردبیر این روزنامه، مذاکرات ثمربخشی را برگزار کردند.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ هیأتی مرکب از منصوره پناهی مدیرعامل، دکتر محمود علیمحمدی عضو هیأت امنا، رضا سخن­ سنج مدیرروابط­ عمومی، محمدرضا جاودان معاون مالی اداری مرکز علمی­ کاربردی رعد، محمدرضا دشتی مسؤول امور رسانه­ ای و چندتن از کارشناسان مجتمع رعد به منظور تعمیق روابط حرفه ­ای از مؤسسه اطلاعات بازدید کردند.

 

براساس این گزارش هیأت مجتمع رعد ضمن بازدید از آرشیو و تحریریه اخبار روزنامه اطلاعات از نزدیک با مراحل اجرایی فعالیت­های مطبوعاتی آشنا شدند.

 

همچنین در ملاقات با علیرضا خانی سردبیر روزنامه اطلاعات ضمن قدردانی از حمایت­های مؤثر این روزنامه و کمک به فعالیت­های نیکوکارانه مجتمع رعد در زمینه توانمندسازی افراد دارای معلولیت، موضوع راه­های توسعه همکاری­ها و انتشار اخبار و گزارش­های این حوزه مورد تبادل نظر قرار گرفت و با یادآوری تلاش­های روزنامه اطلاعات برای انتشار اخبار حوزه معلولان در صفحه اختصاصی با معلولان، خواستار استمرار مجدد این سیاست شدند.

 

علیرضا خانی سردبیر روزنامه اطلاعات با تأکید بر توانایی­های توان­یابان، افزود: به نظر ما یک خبر فرهنگی، هنری، ورزشی یا اقتصادی که منشاء آن یک فرد دارای معلولیت یا در مورد افراد دارای معلولیت باشد، نباید در صفحه معلولان منتشر شود بلکه باید در صفحات موضوعی کار شود، بنابراین ما باید افراد دارای معلولیت را مانند سایر افراد جامعه در متن تمام صفحات روزنامه مشاهده کنیم.

 

سردبیر روزنامه اطلاعات با اشاره به سیاست روزنامه اطلاعات برای حمایت از جامعه توان­یابان کشور، افزود: این ظرفیت در رسانه ما وجود دارد که هر محتوایی اعم از خبر، گزارش، مقاله در زمینه­ های اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی که از طریق تشکل­های تخصصی حوزه معلولان تولید می­شود در روزنامه منعکس شود.

 

در ادامه هیأت مجتمع رعد با حجت­ الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی دیدار کردند، مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات با ابراز خرسندی از حضور بازدیدکنندگان مجتمع رعد از مؤسسه اطلاعات، افزود: مجتمع رعد با رویکرد حمایت از افراد دارای معلولیت، موفقیت­های چشم­گیری در عرصه خدمت­رسانی به این گروه از هموطنان کسب کرده­است.

 

سپس مدیرعامل رعد با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده مؤسسه اطلاعات با مجتمع رعد، افزود: با توجه به گفت و گو­هایی که در این بازدید رد و بدل شد به زودی از ظرفیت­های درنظر گرفته شده برای انتشار مسائل، دیدگاه­ها و اخبار افراد دارای معلولیت استفاده خواهیم کرد.

 

شایان ذکر است در این بازدید تابلوی معرق هنرجویان رعد به مؤسسه اطلاعات اهدا شد، همچنین لوح­های سپاس مجتمع رعد به سردبیر و مدیرمسؤول روزنامه اطلاعات تقدیم شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است