رونمایی از خدمات جدید گردشگری شهری سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان

رونمایی از خدمات جدید گردشگری شهری سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان

16 آذر 1395

با حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، مسؤولان سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان، مسؤولان فعال در حوزه معلولان و سایر میهمانان از اتوبوس­های مناسب­سازی شده گردشگری شهری افراد دارای معلولیت رونمایی شد.

به گزارش روابط­عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در مراسمی که به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار شد جمعی از مسؤولان حمل و نقل شهرداری به اتفاق مدیر تشکل­های فعال در حوزه معلولان از 4 دستگاه اتوبوس مناسب­سازی شده گردشگری شهری رونمایی کردند.

همچنین اتوبوس تندرو(BRT) مجهز شده به رمپ ورود افراد توان­یاب برای نخستین بار رونمایی شد و مهندس زارع مدیرسامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان با ابراز خرسندی از افزایش خدمات این سامانه به افراد دارای معلولیت، افزود: به زودی در نظر داریم اتوبوس­های مجهز به رمپ را در تمام خطوط مورد بهره­برداری قرار دهیم.

وی هدف از اختصاص 4 دستگاه اتوبوس به گردشگری شهری توان­یابان را گسترش حضور اجتماعی این گروه از شهروندان عنوان کرد و افزود: سامانه حمل و نقل معلولان و جانبازان همواره در فکر توسعه خدمات به جامعه توان­یابان است به همین علت گردشگری شهر و تجهیز خطوط اتوبوسرانی به اتوبوس­ها مجهز به حمل و نقل توان­یابان را دستور کار ما قرار گرفته است .

شایان ذکر است نماینده مجتمع رعد با حضور در این مراسم ضمن بیان انتظارات روبه گسترش جامعه توان­یابان و ضرورت توسعه زیرساخت­های حضور اجتماعی افراد دارای معلولیت، از خدمات سامانه حمل و نقل قدردانی کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است