آغاز سفر زائران آستان قدس رضوي

17 آذر 1389

گروهي از كارآموزان دختر به سرپرستي مسؤولان آموزش و مددكاري مجتمع رعد در عزيمت 4 روزه به خراسان رضوي سفر كردند.


به گزارش روابط عمومي مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد به همت و تلاش واحد مددكاري و بانوان نيكوكار فعال در اين واحد، 8 نفر از كارآموزان دختر براي سفري زيارتي به صورت هوايي به شهر مشهد سفر كردند.


بر اساس اين گزارش، سودابه شريفي كه مسؤوليت اين گروه را بر عهده دارد در مورد انگيزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي اين اردوي تفريحي زيارتي گفت: به منظور افزايش روحيه كارآموزان و ارتقا باورهاي معنوي و ديني اين برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ريزي انجام شد و تلاش مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌كنيم اين قبيل فعاليت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را تا حد امكان توسعه دهيم. همچنين طيبه آقاحسيني مسؤول آموزش كه سرپرستي گروه را زير نظر دارد، گفت، نقش فعاليت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي فوق برنامه در ارتقاء كيفيت آموزش و يادگيري كارآموزان انكارناپذير است و آموزش مجتمع با آگاهي از اين نقش سازنده جمعي از دختران كارآموز را براي اردوي زيارني مشهد انتخاب كرده است.


 


شايان ذكر است در گروه كار آموزان مجتمع رعد فاطمه ابتهي، نسيم محنتي، ام‌البنين طالبلو، انسيه بدري، منصوره مقصودي، معصومه دهقان، سكينه نظري و گلبهار محمدخاني حضور دارند.


 
















  



 





 



 





 


 


واحد روابط عمومی

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است