ستاد اجرایی جشنواره خود باوری تشکیل جلسه داد.

5 دی 1389

با حضور جمعی از نمایندگان مراکز رعد در سراسر کشور ستاد اجرایی نخستین جشنواره خودباوری - نمایشگاه آثار و تولیدات کارآموزان و کارآموختگان رعد، تشکیل جلسه داد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در این جلسه ابتدا محمود عامری مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز ضمن تأکید بر ضرورت توجه توانمندی کارآموزان و ایجاد زمینه رشد و بالندگی آنها اشاره کرد. جشنواره خودباوری جشنواره نوینی در عرصه معرفی ظرفیت‌های قابل تحسین کارآموزان به مخاطبان در جامعه است.


 


در ادامه رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای واگذاری این جشنواره در خصوص تخصیص فضای غرفه، متصدیان غرفه، اقامتگاه عوامل اجرایی، ساعات شروع و خاتمه نمایشگاه، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مطلبی را ارایه کرد.


 


در بخش دیگری از این نشست نمایندگان مراکز طالقان، کرمان، کرج، کاشان، شرق تهران، پاکدشت، زنجان و مشهد هر یک ضمن بیان دیدگاه‌های و پیشنهادهای خود در زمینه برگزاری این جشنواره نیازهای مورد نظرشان را بیان کردند.


 


شایان ذکر است جشنواره خودباوری با هدف معرفی توانمندی‌های کارآموزان و کارآموختگان مراکز رعد از تاریخ 18 تا 22 دیماه در محل مجتمع رعد واقع در شهرک غرب فاز 2 خیابان هرمزان پیروزان جنوبی شماره 74 برگزار خواهد شد.


 


ایجاد حس خودباوری، رقابت سازنده الگوگیری، شناخت نقاط قوت ضعف برنامه‌های آموزشی و فراهم آوردن زمینه‌های کارآفرینی و اشتغال توان‌یابان بخشی از اهداف مسوولان  برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.


 


 در خاتمه از عموم علاقمندان دعوت به عمل می‌آورد از این جشنواره بازدید فرمایند.


 
















 



 



 



 



 



 



 


واحد روابط عمومی

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است