تجلیل از مجتمع رعد

20 دی 1389

در نشست مشترک رییس سازمان بهزیستی کشور، اعضا، فراکسیون حمایت از حقوق معلولان و پیشگیری از معلولیت‌های مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان تشکل‌‌های مردم نهاد فعال در امور معلولان، از مجتمع رعد قدردانی شد.


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، در این نشست که در دفتر کار دکتر اسفندیاری رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد در ابتدا رئیس سازمان بهزیستی کشور گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه رسیدگی به مسائل معلولان ارایه کرد و افزود. درحال حاضر استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب؛ 15 و 4 درصد بالاترین و کمترین میزان مناسب‌سازی شهری را دارا هستند و استان تهران در مجموع 6 درصد مناسب‌سازی شده است.


 


در ادامه چندتن از نمایندگان عضو فراکسیون حمایت از حقوق معلولان حاضر در این نشست، برخی از مسائل و مشکلات معلولان را مطرح کردند که آز آن میان سهیمه 3 درصدی استخدام معلولان، اجرای آیین‌نامه طرح جامعه حمایت از معلولان، استفاده از بلیت‌های نیم‌بها، هماهنگی بیشتر سازمان بهزیستی با فراکسیون حمایت از حقوق معلولان، ورزش معلولان، مناسب‌سازی اماکن و معابر شهری، مسکن معلولان و سهم آورده مسکن مهر معلولان را می‌توان نام برد.


 


در بخش دیگر از این جلسه حسینی دبیر دومین نمایشگاه دستاوردهای معلولان با بیان این نکته که برای برگزاری این نمایشگاه در مجلس شورای اسلامی از ماه‌های قبل برنامه ریزی شده بود، افزود: در مرحله مقدماتی از 27 مووسسه خیریه و سازمان مردم نهاد برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به همکاری شد که پس از بررسی آثار ارسالی 64 نهاد که تولید آنها کیفیت مناسبی داشت در نمایشگاه حاضر شدند.


 


دبیر نمایشگاه دستاوردهای معلولان ضمن قدردانی از حضور تمام تشکل حاضر در نمایشگاه دستاوردهای معلولان  اعلام کرد: در این نشست از 7 تشکل مردم نهادی که به دلیل ارایه محصولات کیفی و تحسین برانگیز به عنوان موسسات برتر انتخاب شده‌اند، قدردانی خواهد شد.


 


در خاتمه این جلسه لوح سپاس مشترک دکتر اسفندیاری رئیس سازمان بهزیستی کشور و فاطمه آلیا نماینده شورای اسلامی و مدیر فراکسیون حمایت از معلولان به موسسات برتر اهدا شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است