حضور رعد در نمایشگاه بهداشت و سلامت

1 اسفند 1389

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران برنامه‌ریزی شده بود از تاریخ سه‌شنبه 19 بهمن در بوستان نیاوران برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در این فعالیت‌ فرهنگی که با هدف و ارتقا فرهنگ سلامت و افزایش خدمات بهداشتی برگزار شد، گروهی از شرکت‌ها و مؤسسات تولیدی محصولات خود را به نمایش گذاشتند که از آن جمله شرکت‌های صنایع غذایی، صنایع پزشکی، محصولات تسویه اب و هوا و ... را می‌توان نام برد.


 


همچنین از مجتمع رعد به عنوان این مؤسسه مردم نهاد که در امر ارتقاء سلامت توان یابان چه در زمینه آموزش و چه در زمینه توان بخشی خدمات قابل توجهی ارایه می‌کند، دعوت شد تا در این نمایشگاه حضور یابد، از این‌رو گروهی مرکب از اعضای گروه همیاری جوانان، کارآموزان، اعضا روابط‌عمومی و اعضای گروه باور در ایام برگزاری نمایشگاه حضور مستمر و مداوم داشته و در زمینه معرفی رعد و عضوگیری داوطلبانه سهم عمده ای ایفا کردند این نمایشگاه به علت استقبال گسترده مردم از سوی مسؤولان برگزاری 2 نوبت تمدید شد ودر نهایت مراسم پایانی ساعت 22 پنج‌شنبه 28 بهمن در سالن همایش این نمایشگاه برگزار شد.


 


دوستانی در این نمایشگاه حضور چشم گیر داشتند عبارتند از : مرتضی پاسبان (کارآموز رعد) و پرستو ریجانی، بهنانه رجایی، نیایش رضوی، محمدرضا عارفی، کسری حیدری و شیرین اورک

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است