چند انتصاب جدید در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

22 اسفند 1389

از سوی دکتر بابک یکتا‌پرست مدیر‌عامل مجتمع‌رعد طی احکام جداگانه‌ای سرپرستان واحد‌های مددکاری و توان‌بخشی و نیز مسؤول فنی و خدمات منصوب شدند.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ بر اساس احکام صادره، سودابه شریفی به سمت سرپرست واحد مددکاری، کتایون حقیقی به سمت سرپرست واحد توان‌بخشی و سعید قدیری به سمت مسؤول واحد فنی خدمات منصوب شدند.


 


براساس این گزارش ارزیابی شرایط اقتصادی، اجتماعی، روانی و استعدادسنجی کارآموزان،  عضویت در شورای پذیرش، تعامل و همکاری با واحد آموزش، تشکیل پرونده سلامت، سازماندهی واحد پزشکی، ارایه مشاوره روانشناسی و ... از جمله وظایف واحد مددکاری محسوب شده‌ است.


 


همچنین ارزیابی وضعیت جسمانی کارآموزان، عضویت در شورای پذیرش، تنظیم برنامه درمانی کارآموزان، هماهنگی با واحد مددکاری و آموزش، ارتقاء تجهیزات توان‌بخشی و ارتقاء کیفیت خدمات توان‌بخشی، قسمتی از وظایف واحد توان بخشی محسوب می‌شود که توسط سرپرست این واحد پی‌گیری خواهد شد.


 


بررسی و کنترل دوره‌ای سیستم‌ها و تجهیزات و تعمیر و نگهداری آنها، همکاری در برگزاری مراسم عمومی رعد، نظارت بر نیرو‌های خدماتی و همکاری در امور فنی سالن همایش هم از جمله وظایف مسؤول واحد فنی و خدمات محسوب می‌شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است