بازدید نمایندگان تشکل نیکوکاران سایپا

29 خرداد 1390

به منظور برقراری ارتباط دوسویه، فراهم آوردن زمینه همکاری مشترک و حمایت از گروه‌های هدف، نمایندگان NGO نیک وابسته به گروه صنفی سایپا از مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد بازدید کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این بازدید دکتر یکتاپرست مدیرعامل مجتمع رعد ضمن تأکید بر حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی-توان‌بخشی این مجتمع، افزود: در حال حاضر اولویت اول ما مسئله اشتغال کارآموزان است و برای نیل به این هدف مهم، آموزش‌های مهارتی و علمی به صورت رایگان به کارآموزان ارایه می‌شود. اما از آنجا که روابط‌ حرفه‌ای محیط کار در هیچ آموزشگاهی به دقت حاکم نمی‌شود از این‌رو دوره‌های کارورزی خارج از مجتمع می‌تواند کمک بزرگی به اشتغال پایدار کارآموزان محسوب شود و گروه صنعتی سایپا می‌تواند در این زمینه از کارآموزان رعد حمایت کند.


 


آزاده افتخاری عضو کمیته فرهنگی نیک با اشاره به این نکته که گروه صنعتی سایپا 8000 هزار نفر پرسنل و 80 کارخانه در حال فعالیت دارد، افزود: نیک تشکل خیریه وابسته به گروه صنعتی سایپا است که تأسیس آن به صورت خود جوش اتفاق افتاد. زمانی که مدیرعامل سایپا قصد داشت مبلغی را برای امور خیریه هزینه کند متوجه می‌شود که گروهی دیگر هم می‌خواهند برای همین منظور کمک‌های نقدی پرداخت کنند از این‌رو به فکر تأسیس تشکل نیک به عنوان مرکز نیکوکاران سایپا افتاد تا با هدایت مؤثر کمک‌های نیکوکارانه، مشکلات اساسی در این مسیر حل شود.


 


وی افزود: در حال حاضر نیک مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی اخذ کرده و آماده همکاری مشترک با تشکل‌های خیریه نظیر مجتمع رعد است.


 


در ادامه این نشست محمد نصیری عضو تیم ملی کوهنوردی و مسؤول تور‌های گردشگری نیک با بیان این نکته که هدف ما از برگزاری تورهای گردشگری آشنا کردن خانواده همکاران با طبیعت بکر و کوهستان است و هرگز بازدید از بناهای تاریخی و باستانی برای همکاران در نظر تور نمی‌گیریم بلکه می‌خواهیم آنها را با طبیعت آشنا کنیم، وی افزود: کمیته فرهنگی نیک آمادگی دارد در زمینه اجرای تور‌های گل گشت طبیعت با مجتمع رعد همکاری کند.


 


ابوالفضل قادری دیگر عضو کمیته فرهنگی نیک ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد ارتباط با تشکل‌های خیریه و استفاده از تجربیات آنها، افزود: نیک و کمیته فرهنگی آن برای ارایه خدمات نیکوکارانه نیازمند استفاده از تجارب دیگر مؤسسات خیریه است و در حال حاضر کمیته فرهنگی در زمینه امور تبلیغات، تشریفات و اطلاع‌رسانی متمرکز شده است ضمن آنکه با ایجاد اتاق فکر در نظر دارد اثربخش فعالیت‌های خود را توسعه دهد.


 


 


 


 


نمایندگان نیکوکاران سایپا در ادامه از کارگاه‌های نقاشی، خیاطی، معرق، قالی‌بافی و همچنین سایت آموزش کامپیوتر و کلینیک توان‌بخشی رعد بازدید کردند. شایان ذکر است این گروه توافقاتی را برای همکاری‌های آتی2 مرکز به عمل آوردند.


 










نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است