فراخوان سومین دوره جشنواره میهمانی رنگ‌ها

31 خرداد 1390

در پی استقبال گسترده هنرمندان و شهروندان نیکوکاران از برگزاری موفقیت‌آمیز جشنواره میهمانی رنگ‌ها و مسابقه آنلاین طراحی روی تی‌شرت در نیمه تابستان سال گذشته، مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری تصمیم گرفتند سومین دوره را در مرداد ماه جاری با کیفیت بهتر پیش برگزار کنند.


 


مسابقه آنلاین طراحی روی تی‌شرت


مجتمع رعد با همکاری وب سایت ریتون مسابقه طراحی تی‌شرت میهمانی رنگ‌ها را با موضوع « هنر و احسان » برگزار خواهد کرد و طرح‌هایی که انطباق بیشتری با ضوابط اعلام شده زیر داشته باشند امتیازات بالاتری  کسب می‌کنند.


 


-          خلاقیت و نوآوری در فرم و مفهوم


-          رعایت اصول و مبانی زیبایی‌شناسی فرم


-          رعایت اصول رنگ‌شناسی


-          رعایت اصول چاپ و سهولت اجرای اثر


-          توجه به قابلیت های رسانه‌‌ای تی‌شرت


-          هماهنگی هرچه بیشتر با موضوع مسابقه


 


جوایز مسابقه


به نفر اول و دوم این رقابت هنری در مراسم پایان جشنواره جوایز نفیسی به رسم یاد‌بود اهداء خواهد شد. همچنین در صورت امکان تعداد محدودی از طرح‌های برتر چاپ و تولید می‌شود و در زمان برگزاری جشنواره به نفع توان‌یابان رعد فروخته خواهد شد.


 


مهلت ارسال آثار


شرکت‌کنندگان می‌توانند آثارشان را از تاریخ چهارشنبه اول تا روز پنج‌شنبه 30 تیرماه برای بررسی و داوری ارسال کنند.


 


نحوه حضور در مسابقه


حضور در مسابقه طراحی روی تی‌شرت برای تمام علاقه‌مندان آزاد است و از شرکت هنرمندان نامی کشور تا همراهی دانشجویان و دانش‌آموزان صاحب ذوق، به گرمی استقبال می‌کنیم این جشنواره فرصتی فراهم کرده‌است تا دوستداران هنر طراحی و نقاشی در این حرکت هنرمندانه- نیکوکارانه مشارکت کنند.


توجه داشته باشید این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و شما می‌توانید با دسترسی به اینترنت و آماده‌سازی طرح مورد نظر در یکی از نرم افزارهای رایج گرافیکی و رعایت مراحل زیر به جمع شرکت کنندگان این مسابقه بپیوندید.


 


1-  ثبت‌نام


برای دسترسی صفحه کاربری لازم است ابتدا در وب سایت ریتون ثبت‌نام کنید و چنانچه در مسابقات قبلی ریتون شرکت کرده‌اید نیاز به ثبت‌نام مجدد نیست.برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.


 


2-  دانلود فرمت


قالب پشت و روی تی‌‌شرت، فایل‌هایی هستند که شما باید طرح‌های خود را در فرمت‌ ثابت این فایل‌ها ارایه دهید و ابعاد این فایل‌ها را به هیچ‌وجه تغییر ندهید بدین منظور فایل اصلی قالب را با فرمت Psd دانلود کنید و توجه کنید طرح‌هایی که خارج از قالب یا با اعمال تغییرات قالب‌ها ارایه شود از فرآیند داوری حذف خواهند شد.




قالب روی تی شرت
قالب پشت تی شرت


 


3-  ارسال قالب‌ها


پس از پیاده‌سازی طرح‌های مورد نظر در قالب‌ها، 2 فایل پشت و روی تی‌شرت را به صورت مجزا با  jpg و حجمی کمتر از 200 کیلوبایت به ترتیب با نام‌های Front و Back ذخیره کنید و دقت داشته باشید در هنگام آپلود فایل‌های بالاتر از حجم 200 کیلوبایت با Error مواجه خواهید شد. سپس با انتخاب گزینه « ارسال آثار » ابتدا Login  و سپس فایل‌ها را بر‌روی سایت آپلود کنید.


 


شایان ذکر است برای هر شرکت کننده مجوز ارسال 3 طرح پیش‌بینی شده که با احتساب تصاویر پشت و رو برای هر طراح در صفحه ارسال آثار 6 جای آپلود وجود دارد.


 


امیدوارم روز جمعه هفتم مرداد شما را به عنوان یکی از برندگان مسابقه آنلاین طراحی روی تی‌شرت به حاضران در مراسم پایانی جشنواره میهمانی رنگ‌ها معرفی کنیم.


 


ضوابط و قوانین مسابقه


-          مالکیت طرح بایستی متعلق به شخص ارسال‌کننده باشد و مسؤولیت هرگونه سوءاستفاده از طرح‌ها دارای Patent و حقوق معنوی بر عهده ارسال‌کننده خواهد بود. قطعاً طرح‌هایی که شائبه کپی‌برداری را برانگیزد از جریان مسابقه حذف خواهند شد.


 


-          طرح‌ها بایستی برای این مسابقه طراحی شوند و نباید در مسابقات و نمایشگاه‌های پیش‌از این شرکت کرده باشند.


 


-          از درج نام طراح در اجزاء طرح جداً خودداری شود.


 


-          بدیهی است حقوق مادی و معنوی طرح‌های برتر پس از اهداء جوایز برندگان به برگزار‌کننده جشنواره (مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد) منتقل خواهد‌شد و در مورد سایر طرح‌های ارسالی این مجتمع اجازه خواهد داشت این طرح‌ها را در هر زمان و مکان و به شیوه مناسب با معرفی نام و حقوق طراحان به نمایش عمومی بگذارد.


 


-          مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و وب‌سایت ریتون هیچ مسؤولیتی در قبال سوءاستفاده احتمالی اشخاص حقیقی و حقوقی از طرح‌های ارسالی را بر عهده نمی‌گیرد.


 


-          مفاهیم و نقوش طرح‌های ارسالی بایستی مطابق ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد


 


 


 


برگزاری مراسم جشنواره میهمانی رنگ‌ها


جشنواره میهمانی رنگ‌ها در روز‌های پنج‌شنبه 6 و جمعه 7 مرداد در مجتمع‌آموزشی‌نیکوکاری رعد برگزار خواهد شد و جمع کثیر از شهروندان نیکوکار به همراه گروهی از هنرمندان صاحب‌نام در کنار هنر‌جویان علاقه‌مند این مجتمع آثار هنری مورد دلخواه خود را خلق می‌کنند و با فروش تی‌شرت‌های طراحی شده و اهدا درآمد آن به امر آموزش و توان‌بخشی کارآموزان رعد در حمایت از توان‌یابان سهیم می‌شوند.


 


به امید دیدار شما در این جشنواره


همواره موفق باشید


 


 


براي مشاهده نتايج مسابقه طراحي روي تي شرت ميهماني رنگ ها در سال هاي گذشته اينجا كليك نماييد.


 


براي مشاهده فيلم اين مراسم در سالهاي گذشته اينجا كليك كنيد.


 



 



 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است