آغاز فعالیت رعد فاطمیه قم

14 تیر 1390

در شب میلاد حضرت امام حسین (ع) و همزمان با برگزاری مراسم جشن میلاد اباعبدالله الحسین جمعی از شهروندان نیکوکار و گروهی از افراد خیر قمی گردهم آمدند و با کمک‌هایشان زمینه فعالیت پانزدهمین مرکز آموزشی نیکوکاری رعد را در استان قم فراهم آوردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، جشن ولادت سومین امام معصوم شب گذشته با حضور جمعی از نیکوکاران برگزار شد و در این مراسم که به نوعی گلریزان آغاز به کار پانزدهمین مراکز رعد در استان قم محسوب می شد مهمان نیکوکار در بخش‌های مختلف کمک‌های نقدی و تجهیزات خود را اهدا کردند.


 


بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در زمینه اجاره ساختمان، خرید مینی‌بوس مناسب‌سازی شده، کامپیوتر، چرخ خیاطی، قالی‌بافی، هزینه‌های اداری و پرسنلی و کلینیک توان‌بخشی کمک‌های ارزشمندی اهدا کردند.


 


شایان ذکر مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد فاطمیه قم (رفق) با هدف ارایه خدمات آموزشی و توان بخشی به معلولان جسمی حرکتی از سال گذشته با انتخاب اعضای هیأت مدیره فعالیت خود را آغاز کرده است و در نخستین گام یکی از خانواده‌های معروف و نیکوکار قم زمین به مساحت 3000 متر مربع را به احداث این مجتمع اختصاص داده است و اقداماتی هم برای ساخت بنای آن صورت گرفته است.


 


اما از آنجا که اتمام مراحل ساخت به زودی ممکن نمی شده مقرر گردید فعالیت‌های آموزشی کلینیکی در ساختمانی استیجاری را ه اندازی در این مراسم مدیران عامل رعد فاطمینه قم و تهران طی سخنانی گزارش‌های عملکرد مراکز متبوعشان را ارایه کردند همچنین کارآموزان رعد در زمینه موسیقی، سرود، شعرخوانی و دکلمه اجرای برنامه داشتند.


 


 


 


 

























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است