فقط 3 روز فرصت دارید

28 تیر 1390

آخرین مهلت برای ارسال آثار و شرکت در مسابقه طراحی تی‌شرت


 


 


مسابقه آنلاین طراحی تی‌شرت رعد، از جمله فعالیت‌های جانبی سومین دوره جشنواره مهمانی رنگ‌هاست که برای شرکت در این مسابقه فرهنگی و هنری و ارسال آثار هنرمندان طراح و نقاش فقط 3 روز دیگر فرصت باقی مانده است.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، سومین جشنواره طراحی تی شرت در پی استقبال همشهریان نیکوکار از این حرکت فرهنگی، روزهای 6 و 7 مرداد از ساعت 17 تا 23 در محل این مجتمع واقع در شهرک غرب، فاز2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، شماره 74 برگزار خواهد شد.


 


در این جشنواره فرهنگی و هنری علاوه بر حضور هنرمندان و هنردوستان، جمع کثیری از نیکوکاران شهرمان گردهم می‌آیند و با ترسیم نقوشی مورد نظرشان ضمن ذوق آزمایی می‌توانند تولیدات خود را به مزایده گذاشته و درآمد آن را به توان‌یابان مجتمع رعد اهدا کنند.


 


یکی از فعالیت‌های جانبی جشنواره سوم، برگزاری مسابقه آنلاین طراحی تی‌شرت است که از ابتدای تبرماه با همکاری وب سایت ریتون در حال برگزاری‌ست و شرکت کنندگان این مسابقه می‌توانند با ارسال حداکثر 3 طرح برای پشت و روی تی‌شرت در این رقابت هنری مشارکت کنند و از جوایز ارزشمند و نفیس آن بهره‌مند شوند.


 


بر اساس فراخوان جشنواره علاقه‌مندان فقط تا تاریخ پنج‌شنبه 30 تیرماه فرصت دارند ضمن ثبت نام در وب سایت ریتون نسبت به ارسال طرح‌های مورد نظرشان اقدام کنند.


 


شایان ذکر است به نفرات اول و دوم این مسابقه  بر اساس نظر هیأت داوران که جملگی از استادان گرافیک کشور هستند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.


 


برای کسب اطلاعت بیشتر به آدرس www.raad-charity.org  مراجعه فرمائید


 


شماره پاسخگویی: 88371096 و 88371097

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است