در خیریه رعد اتفاق افتاد.

8 مرداد 1390

« آفرینش نقش ماندگار رنگ‌ها »


 


حاصل ماه‌ها تلاش بی‌وقفه گروهی از هنرمندان، هنرجویان توان‌یاب، همیاران جوان و پرسنل مجتمع رعد به میزبانی از نیکوکاران شهرمان در سومین جشنواره طراحی تی‌شرت منتهی شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، سومین جشنواره طراحی تی‌شرت که در روزهای 6 و 7 مرداد برگزار شد، گردهمایی سالانه‌ای است که در آن هنرمندان نقاش و گرافیست به همراه هنرجویان رشته نقاشی در کنار مردم هنر دوست روی تی‌شرت‌ها نقاشی و طراحی می‌کنند و پس از فروش آثار تولید شده به صورت مزایده، درآمد آن به امر آموزش و توان بخشی توان‌یابان اهدا می‌شود.


 


حضور فوق‌ العاده مردم که در برخی زمان‌ها حرکت را کند و غیر ممکن می‌کرد، نشان از حس اعتماد مردم به مجتمع رعد و این فعالیت فرهنگی داشت.


 


در این دوره از جشنواره علاوه بر حضور اساتید به نامی چون فرشاد رستمی، هیوا پاشایی، ونوس عابدیان و... که در کنار مردم طراحی و نقاشی کردند، جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون هم از این حرکت فرهنگی حمایت کردند، بازیگرانی چون شقایق دهقان، رضا کریمی، سارا بیات، بهزاد خداویسی با حضورشان  در میان مردم به اشتیاقشان اضافه کردند همچنین از هنرمندان عرصه موسیقی می‌توان با حضور مانی  رهنما و حمید خزاعی اشاره کرد.


 


یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ویژه وابتکاری جشنواره امسال به کودکان اختصاص یافته بود. در این دوره بسیاری از کودکان خوش ذوق به دعوت مجتمع رعد و از طریق مهدهای کودک در جشنواره شرکت کردند و با طرح‌های ساده و کودکانه خود جهانی از احساس و هنر را روی لباس‌ها نقاشی کردند بخش  نقاشی کودکان به قدری جذاب و شوق‌انگیز بود که حتی بسیاری از شرکت کنندگان که کودکی همراه نداشتند هم از این بخش بازدید می‌کردند.


 


 


از نکات قابل توجه دیگر این جشنواره حضور مؤسسات خیریه ملی و بین‌المللی بود. برنامه‌ جهانی غذا world food Programme که اصلی‌ترین رسالتش مبارزه با گرسنگی در سراسر جهان است در این جشنواره با هدف کمک به گرسنگان سومالی، محصولات فرهنگی‌اش را عرضه کرد.


 


همچنین مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور که حمایت از بیماران سرطانی را در دستور کار خود دارد با حضور در جشنواره سوم ضمن معرفی و تبلیغ آن موسسه، نیکوکاران را به همکاری و حمایت از بیماران سرطانی دعوت می‌کرد.


 


در یک عبارت آنچه در این 2 شب اتفاق افتاد، همگی جلوه‌های زیبایی از نیکوکاری و همدلی بود و هر کس در خلق این برنامه نیکوکارانه نقش مهم خود را ایفا کرد. رنگ‌ها که نشانه‌هایی از تنوع آرا و سلیقه‌های شرکت کنندگان بود در نهایت سمبلی از احساس، احسان و عاطفه شد.


 


در خاتمه کلیت مجتمع رعد اعم از توان‌یابان، همیاران، نیکوکاران و پرسنل وظیفه خود می‌دانند از تمام شهروندانی که دعوت رعد را پذیرفتند و با حضور خود، بار دیگر حمایت‌هایشان را ثابت کردند، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنند.






















































































براي ديدن ادامه عكس ها اينجا كليك كنيد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است