مرحله پایانی آزمون انتخابی تیم ابیلیمپیک ایران، در مجتمع رعد برگزار می‌شود.

8 مرداد 1390


 


هشتمین دوره المپیاد بین‌المللی توانمندهای فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت که از تاریخ 3 تا 8 مهرماه در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. میزبان تیم ملی ابیلیمپیک  Abilympics ایران خواهد بود.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ با توجه به تجربه موفق تیم ماهرین فنی و حرفه‌ای دارای معلولیت که سال 2003 به کشور هندوستان اعزام شد، تشکل‌های مردم نهاد مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و انجمن باور با تشکیل کمیته اجرایی برای اعزام تیم ماهرین فنی و حرفه‌ای دارای معلولیت ایران همکاری مشترکشان را آغاز کردند.


 


بر اساس این گزارش، ایران به عنوان یکی از معدود کشورهایی است که برای انتخاب تیم اعزامی المپیاد، ملی برگزار می‌کند بدین منظور در مرحله ثبت نام 235 نفر تمایل خود را برای شرکت در 17 رشته اعلام کردند که پس از بررسی مدارک 119 نفر واجد شرایط تشخیص داده و پذیرفته شدند.


 


از میان پذیرفته شدگان تعداد 33 نفر در 7 رشته هنری با گرایش مهارت‌های زندگی روز پنج‌شنبه 30 تیر به رقابت پرداختند و 76 نفر دیگر از داوطلبان در روز‌های پنج شنبه و جمعه 13 و 14 مرداد در 10 رشته تخصصی - مهارت‌های فنی حرفه‌ای به رقابت خواهند پرداخت.


 


شایان ذکر است بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی در این دوره از المپیاد، تیم ملی ابیلیمپیک ایران حداکثر با 17 عضو در مسابقات شرکت خواهد کرد و اعضای تیم اعزامی طی مراسم در شب 24 مرداد‌ماه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) معرفی خواهند شد.


 


کمیته اجرایی المپیاد فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت ضمن دعوت از رسانه‌های جمعی برای شرکت در رقابت مرحله  پایانی آزمون انتخاب تیم ملی ایران، انتظار دارد اصحاب رسانه و ارباب جراید با توجه به این حرکت انسان‌دوستانه گامی عملی و ارزشمند در جهت توانمندسازی افراد دارای معلولیت بردارند

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است