سحر مسعود پور مقام سوم مسابقات کشوری بوچیا را کسب کرد

21 شهریور 1390

سحر مسعود پور کارآموز پاره وقت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد که از سال 1385 با این موسسه آموزشی ارتباط دارد ضمن شرکت در مسابقات انتخابی مرحله کشوری بوچیا موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد به همین بهانه گفت و گویی را با وی ترتیب دادیم تا بیشتر با این ورزشکار آشنا شویم توجه شما را به این مصاحبه جلب می‌کنیم.


 


ضمن تبریک به خاطر موفقیت در مسابقات کشوری برای ما بگوید چند وقت است که با مجتمع رعد ارتباط دارید و در چه کلاس‌هایی شرکت کرده اید؟


از سال 1385 حدود 7 سال است که با مجتمع رعد ارتباط دارم و طی این مدت در کلاس‌های موسیقی، زبان، بوچیا، شطرنج و نقاشی شرکت کرده‌ام.


 


تحصیلات را تا چه سطحی ادامه داده‌اید؟


 


من تحصیلاتم را تمام کردم  در حال حاضر مدرک دیپلم را گرفته‌ام. خیلی علاقه‌ ندارم تحصلات را ادامه دهم حالا که درسم تمام شده است می‌خواهم از مهرماه در کلاس‌های کامپیوتر، زبان و بوچیا به صورت تمام وقت شرکت کنم چون به این کلاس‌ها علاقه دارم.


 


آیا تاکنون در مسابقات بوچیا شرکت کرده‌اید و چه مقامی بدست آورده‌اید؟


 


بله من چند دوره در مسابقات کشوری بوچیا شرکت کردم و برای انتخابی تیم ملی هم حضور داشته‌ام. کسب مقام سوم مسابقات کشوری بهترین مقامی است که بدست آورده‌ام. خیلی به بوچیا علاقه دارم و می‌خواهم در انتخابی تیم ملی هم شرکت کنم.


 


به عنوان یک ورزشکار تا کجا می‌خواهید این رشته را ادامه بدهید؟


 


از آنجا که خیلی به بوچیا علاقه دارم دوست دارم تا حداکثر توانم این ورزش را ادامه بدهم و با حمایت و کمک مربیان هر چه بیشتر در این رشته وزشی موفق شوم.


 


آیا برای فعالیت در این رشته ورزشی کمبود و مشکلاتی دارید؟


 


البته این رشته نیاز به حمایت و امکانات مناسب دارد و مسوولان کشور و فدراسیون جانبازان می‌توانند با حمایت در اختیار قراردادن امکانات از ورزشکاران بیشتر حمایت کنند.


 


اینکه گفته می‌شود ورزش بوچیا نیاز به حمایت خانواده دارد به چه معناست؟


 


یعنی پدرها و مادرها نباید جلوی فرزندانشان را بگیرند و با حضور و حمایت خود فرزندانشان را تشویق کنند مسلماً با حمایت خانواده‌ها بچه ها بیشتر موفق می شوند.




در پایان چنانچه توصیه برای سایر دوستانت دارید، بیان کنید.


 


ابتدا از مربیان خودم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت مرا کشیده‌اند و باعث شدند در این ورزش موفق شوم در حال حاضر هدفم عضویت در تیم ملی بوچیا است و به دوستانم هم توصیه می‌کنم که برای موفقیت در ورزش بوچیا بیشتر  تمرکز و دقت  کنند زیرا این ورزش به تمرکز و دقت فراوانی نیاز دارد چنانچه به این رشته ورزشی علاقه دارند زودتر ثبت نام کنند تا حق آنها ضایع نشود.


 


شایان ذکر است بوچیا (boccia) ورزشی است که به معلولان جسمی حرکتی اختصاص دارد و در کلاس‌های مختلف به صورت انفرادی، دو نفره و تیمی برگزار می‌شود و قریب به 10 سال است که این رشته ورزشی در داخل کشور پی گیری می‌شود. خانم سحر مسعودپور از کارآموزان پاره وقت مجتمع رعد است به خاطر تحصیل فقط تابستان‌ها به مجتمع مراجعه می‌کرد حالا  که پس از اتمام تحصیلات به صورت تمام وقت در کلاس‌های آموزشی و ورزشی مجتمع رعد شرکت خواهد کرد. مجتمع رعد برای این ورزشکار پر تلاش آرزوی کسب موفقیت بیشتر داریم.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است