ماهنامه چه خبر؟ در اولین شماره از مؤسسات خیریه حمایت کرد

12 مهر 1390


 


نخستین شماره‌ ماهنامه اطلاع رسانی، خبری فرهنگی و هنری «چه خبر» به صاحب امتیازی علی مصدقیان جوشقانی و مدیر مسؤولی مهوش کیان ارثی منتشر شد


 



به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ این ماهنامه با کیفیت چاپی مطلوب و کاغذی مرغوب در نگاه اول از دیگر مجلات متمایز جلوه می‌کند اما این تنها ویژگی ماهنامه چه خبر نیست بلکه چنانچه نگاهی به صفحه فهرست نشریه بیاندازید متوجه خواهید شد علاوه بر بخش‌های سلام، سلامت، ورزش، رستوران، کافه، کودک، فرهنگ و هنر، گالری، موسیقی و تئاتر، بخش جدید با عنوان خیریه وجود دارد که به معرفی مؤسسات و تشکل‌های نیکوکاری و مردم نهاد می‌پردازد.


 



مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد ضمن تبریک به مناسبت انتشار این ماهنامه وزین، از حسن تدبیر و ابتکار مسؤولان نشریه چه خبر در معرفی مؤسسات خیریه صمیمانه قدردانی می‌کند. زیرا حیات مؤسسات مردم نهاد همبستگی شدیدی با میزان آگاهی و مشارکت افراد جامعه دارد. بر این اساس صفحاتی که به خیریه ها اختصاص می‌یابد در حکم آنست که دست‌اندرکاران نشریه خودشان فعالیت‌های نیکوکارانه انجام بدهند.


 



نکته تحسین برانگیز دیگر ماهنامه چه خبر را می‌توان در پایین صفحه 4 نخستین شماره مشاهده کرد در این قسمت به نقل از نشریه عنوان شده است 5 درصد از عواید فروش ماهنامه به مجتمع رعد اهدا می‌شود و در این اقدام انسان‌دوستانه خوانندگان نشریه را هم مشارکت دارند. پیش از این بار مشاهده کرده‌‌ایم مؤسسات و شرکت‌ها به تشکل‌های خیریه کمک کرده و می‌کنند اما هیچ کدام مشتریان یا مخاطبان خود را در کار خیرشان سهیم نکرده‌اند، اما این نشریه چه خبر بود که با هوشمندی این ابتکار جدید را بکار گرفته است.


 



مسؤولان، کارآموزان و نیکوکاران رعد آرزومند استمرار انتشار ماهنامه چه خبر و موفقیت در هدف ارزشمندشان است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است