بازهم چه‌خبر؟

21 آبان 1390

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع‌ آموزشی نیکوکاری رعد، ماهنامه فرهنگی چه‌خبر با انبوهی از اخبار و اطلاعات سودمند در حوزه هنر‌های تجسمی، موسیقی، تئاتر و سینما، رادیو تلویزیون، کتاب، ورزش و سلامت، رستوران‌ها، دور شهر با بچه‌ها، خیریه‌ها، اقتصاد خانواده، همایش و سمینار، ایرانگردی و جهانگردی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


 


ماهنامه چه‌خبر با بهره‌مندی از کادر‌فنی و تحریریه مجرب و همچنین بهره‌گیری از کاغذ مرغوب و کیفیت چاپ مطلوب، علی‌رغم مدت زمان محدودی که در خانواده رسانه‌های مکتوب حضور داشته، موفق شده است نظر خوانندگان را به خود جلب کند.


 


در شماره جدید ماهنامه چه‌خبر همچون شماره قبل اخبار مؤسسات خیریه و نهادهای حمایتی منتشر شده‌است و با چاپ خبر موفقیت تیم المپیاد معلولان ایران که با برنامه‌ریزی و حمایت مالی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت انجمن باور برگزار شد و نیز حراج آثار تجسمی در نگارخانه شیرین با مشارکت مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور این نشریه پیوند خود را با موضوعات نیکوکارانه مستحکم‌تر کرد.


 


تنوع اخبار و اطلاعات و وجود بسته‌های خبری کوچک ویژگی مهم دیگری از ماهنامه « چه‌خبر » است که مطابق با ذائقه و سلیقه خوانندگان امروز است زیرا در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات مورد نظرش را دریافت می‌کند و از سوی دیگر امکان پاسخگویی به گروه‌های بیشتر از خوانندگان را فراهم می‌آورد.


 


مجتمع رعد ضمن تبریک به دست‌اندرکاران این نشریه فرهنگی، اطمینان دارد در آینده نزدیک ماهنامه چه‌خبر جایگاه ویژه‌ای در فضای مطبوعاتی کشور باز خواهد کرد.


 


همچنین به اعضای محترم رعد توصیه دارد با خرید و مطالعه این نشریه علاوه بر حمایت از جامعه مطبوعاتی کشور، بخشی از مبلغ خریدشان را به رعد کمک کنند. زیرا 5 درصد از درآمد حاصل از فروش ماهنامه چه‌خبر به مجتمع رعد اهدا می‌شود.


 


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است