آغاز به کار بوفه دانشگاه رعد

13 آذر 1390

به منظور افزایش رفاه حال دانشجویان مرکز علمی کاربردی رعد بوفه این دانشگاه با عرضه مواد غذایی بهداشتی و قیمت مصوب فعالیتش را آغاز کرد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، امیر رضائیان دانشجوی رشته گرافیک مرکز علمی‌کاربردی رعد که چندی پیش بوفه کارآموزان را در طبقه زیرین این مجتمع افتتاح کرده مدیریت بوفه دانشگاه را برعهده دارد.


 


 


رضائیان در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار رعد عنوان کرد: برای بوفه اغلب از مواد غذایی قیمت دار سفارش می‌دهد و برای رفاه حال مصرف کنندگان مواد مورد نیاز را از کارخانجات تولیدی تهیه می‌کند تا قیمت فروش برای خریداران مناسب باشد.


 


وی افزود: در حال حاضر که برنامه دانشگاه به صورت کامل اعلام نشده است غذای گرم با فروش بن غذا به دانشجو ارایه نمی‌شود.


 


مدیریت بوفه اظهار کرد: هر چند این بوفه تازه فعالیت خود را آغاز کرده اما استقبال در حد انتظار نبوده است و چنانچه بوفه از مکان فعلی که قدری برای افراد دارای معلولیت کوچک است به فضای بزرگتر نقل مکان کند و قطاً در حضور دانشجویان تأثیر خواهد داشت.


 


رضائیان در مورد هدفش از راه‌اندازی بوفه گفت: من بیشتر می‌خواهم با این کار کمکی به مجتمع رعد کنم مرکزی که نزدیک به 4 سال از خدمات آن استفاده کردم و از طرف دیگر می‌خواهم برای تأمین نیروی انسانی این قسمت از بچه‌های توان‌یاب استفاده کنم زیرا در جامعه خیلی امکان فعالیت و اشتغال نیروهای توان‌یاب وجود ندارد.


 


وی در مورد قیمت محصولاتی که عرضه می‌شود گفت: برخی از اجناس پایین تر از قیمت های در سطح شهر است و برخی دیگر بر اساس قیمت های مصوب عرضه می شود هر چند تلاش کردیم اجناس را از دست اول و مراکز عمده خریداری کنیم تا هزینه حمل و نقل پرداخت نکنیم مطلب دیگر تأکید بر تازگی و سلامت محصولات است که مواد غذایی عموماً از مارک های معروف و معتبر خریداری می‌شود.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است