صعود به برج میلاد با ویلچر

28 آذر 1390

منوچهر نامجو قهرمان ویلچررانی کشور در سالهای 78 تا 80 است. منوچهر جزو کارآموختگان مجتمع رعد، همیشه میگفت آرزوی من صعود از پله های برج میلاد است. خوشبختانه امسال آرزوی او با همکاری واحد فرهنگی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و اداره کل سلامت معاونت اجتماعی شهرداری تهران و روابط عمومی برج میلاد محقق شد و مجوز صعود منوچهر دریافت شد و با وجود زمان کم ( حدود 25 روز مانده به روز جهانی معلولان ) تمریناتشو شروع کرد . منوچهر تصمیم گرفت از 312 پله برج میلاد که به گفته خودش ( دلیل انتخاب 312 پله هم سوم دسامبر و 12 آذر روز جهانی معلولان) وبا شعار یا حسین (ع) و با هدف آرزوی ما داشتن شهر بدون مانع صعود کند.


 


 


 


منوچهر نامجو از قهرمانان ویلچررانی کشور است که دور آسیا، اروپا، کشورهای ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ترکیه و نیز شهر غزه را با ویلچر سفر کرده و پیام صلح و دوستی و توانمندی ایرانیان دارای معلولیت را برای این کشورها برده است.پیش از این، صعود از برج میلاد توسط یکی از افراد دارای معلولیت، با عصا انجام شده بود اما صعود به این برج با ویلچر برای اولین‌بار در ایران انجام شده است.


 


منوچهر و همسرش هر دو دارای معلولیت هستند و با کمک ویلچر حرکت می کنند. یک  دختر نه ساله بنام زهرا دارن. منوچهر کارمند بهزیستی کل کشور است و در کنار اون تعمیرگاه ویلچر هم دارد که خودش مسئولیت تعمیرات را بر عهده دارد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است