حضور مؤسسات خیریه در نخستین سوگواره عاشورا، امام حسین(ع) و ایران

28 آذر 1390

به همت مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران نخستین سوگواره فرهنگی، هنری عاشورا، امام حسین(ع) و ایران با عرضه آثار هنری از قبیل: نگارگری، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، پوستر، پرده‌خوانی، تعزیه، حماسه نوازی، شب شعر و مطبوعات عاشورایی به زودی برگزار خواهد شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نخستین سوگواره فرهنگی، هنری عاشورا، امام حسین(ع) و ایران با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت تعاونی حامیان صنایع دستی و گردشگری، شرکت تعاونی حامیان صنایع دستی و گردشگری، آریانا گردشگر، شرکت فرهنگی هنری نوای نی‌لبک شرقی و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تاریخ 15 دی ماه تا 4 بهمن ماه برگزار خواهد کرد.


 


در نخستین سوگواره عاشورا علاوه بر اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری، نمایشگاه مؤسسات خیریه با مشارکت تشکل‌های مردم نهاد مدت یک هفته برگزار می‌شود و حمایت از کودکان کار، ایتام زندانیان مدرسه‌سازان، معلولان، بیماران صب العلاج و سرطانی با برپایی غرفه پی‌گیری می‌شود.


 


مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عنوان دبیرخانه ستاد نمایشگاه‌های خیریه از تاریخ 22 تا 29 دی ماه ضمن دعوت از مؤسسات و نهادهای خیریه مردمی مسؤولیت برنامه‌ریزی و ساماندهی فعالیت‌های این نمایشگاه را بر عهده دارد.


 


شایان ذکر است حضور مؤسسات خیر و عالمنفعه منوط به داشتن مجوزهای رسمی و قانونی از مراجع ذی‌صلاح است.


 


مجتمع رعد ضمن دعوت  از مؤسسات همکار برای مشارکت در این حرکت فرهنگی مذهبی، امیدوار است با حضور ثمر بخش خیریه‌ها در نخستین سوگواره عاشورا، امام حسین گامی در جهت احیای فرهنگ دینی برداشته شود.


 


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های7 – 88371096 تماس حاصل فرمائید

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است