معرفی برندگان مسابقه نقاشی هنرجویان رعد

29 بهمن 1391

 


در پی اجرای مسابقه نقاشی کارآموزان و کارآموختگان مجتمع رعد، آثار برتر این دوره توسط مدیرعامل این مجتمع انتخاب و معرفی شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ به منظور انتخاب آثار برتر هنرجویان رعد در رشته نقاشی مسابقه‌ای با موضوع  نقاشی برگزار شد و شرکت کنندگان  در یک دوره زمانی یک ماهه آثار جالبی را برای این  مسابقه ارسال کردند.


 


در این دوره علاوه بر هنرجویان در حال آموزش برخی کارآموختگان دوره‌های قبلی هم آثاری را تولید و ارسال کردند که در مجموع از ده نفر هنرجو در تکنیک‌های مختلف آثاری دریافت شد.


 


از آنجا که برای آشنایی بیشتر مردم نیکوکار با توانایی‌های هنرجویان رعد آثار برتر به صورت کارت پستال وتبریک چاپ و در اختیار علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.


در این دوره 3 اثر برتر به ترتیب به شرح زیر انتخاب شد.


۱-    نقاشی "ماه در هفت سین" اثر سوگل محمدی



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


۲-    نقاشی "دوماهی" اثر ندا فقیهی



 


 


 


 


 


 


 


 


 




۳-    نقاشی "دو ماهی در آب" اثر هدی بقال زاده





 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




شایان ذکر است آثار نقاشی ندا فقیهی و سوگل محمدی در مرحله چاپ قرار دارد و به زودی برای عرضه به شهروندان نیکوکار آماده خواهد شد و همچنین علاقمندان برای تهیه در تیراژ بالا می توانند با شماره های ۷-۸۸۳۷۱۰۹۶ تماس حاصل فرمایند و دوستداران رعد نیز می‌توانند چاپ نفیس این آثار را در بازارچه نوروزی رعد که از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسنفد در ساختمان این مجتمع برگزار خواهد شد، تهیه نمایند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است