سایت خیریه رعد در گروه خیریه ها عنوان وب سایت برتر پنجمین جشنواره وب ایران را دریافت کرد

26 بهمن 1391

به نقل از روابط عمومی مجتمع خیریه رعد ، وب سایت این خیریه در پنجمین جشنواره وب ایران به انتخاب مردم و در گروه "موسسات غیر دولتی و خیریه" عنوان برترین از میان چند سایت خیریه دیگر دریافت کرد

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره وب ایران 25 بهمن  با معرفی وب سایت های برتر در گروه های مختلف به کار خود پایان داد. - پنجمین دوره این نمایشگاه در مقیاس بزرگتری و با برنامه های متنوع تر در سرتاسر کشور برگزار شد و وب سایت های ایرانی در گروه های مختلف به رقابت پرداختند و در نهایت از برترین وب سایت ها تقدیر شد

در طول 3 ماه زمان ثبت نام سایت ها، در کل 6 هزار و 61 سایت در 58 گروه در جشنواره وب ایران ثبت نام کرده اند که با پایان زمان ثبت نام وب سایت ها در جشنواره وب ایران، داوری رسمی وبسایت ها در 58 گروه آغاز شده است و در حال حاضر داوارن پنجمین جشنواره وب ایران در حال بررسی و داوری سایت های شرکت کننده در این جشنواره هستند.

هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است و این جشنواره ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت های ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و همچنین رونق بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه خواهد بود.

درهمین حال سایت های شرکت کننده در جشنواره می توانند علاوه بر بخش داوری که سایت برتر توسط آرای داوران جشنواره انتخاب و معرفی می شود. در بخش رای مردمی نیز شرکت کنند. جشنواره وب ایران در هر گروه 2 سایت برتر دارد که یکی به انتخاب هیات داوران و دیگری توسط آرای مردم انتخاب می شود.

براین اساس کاربران می توانند با رای دادن به سایت یا سایتهای مورد علاقه شان، آن سایت را در بین برندگان مردمی جشنواره وب ایران قرار دهند. مدیران سایت ها نیز می توانند پس از ورود به پروفایل خود در بخش ثبت نام جشنواره وب ایران، از منوی سمت راست گزینه "دفتر کار من" را انتخاب کرده و کدهای لازم برای قرار دادن لینک به رای مردمی را دریافت و در سایت خود قرار دهند.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره وب ایران 25 بهمن ماه جاری در تهران برگزار می‌شود و سایت های برتر در هر گروه معرفی و تندیس سایت برتر سال را دریافت می کنند.

برای مشاهده لیست کامل برگزیدگان لطفا کلیک کنید

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است