مجتمع رعد برگزار کننده جشنواره ملی حضرت علي اكبر(ع)

21 اردیبهشت 1391


 


مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد از سوي وزارت تعاون‌،كار و رفاه  اجتماعي به عنوان مجري جشنواره حضرت علي اكبر(ع) در بخش جوانان داراي توانايي‌هاي خاص (جوان معلول) انتخاب شد.


 


صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به راه اندازی دبیرخانه جشنواره گفت: این مجتمع از سوی وزارت تعاون كار و رفاه  اجتماعي به عنوان برگزار کننده جشنواره در سال 91 انتخاب شده است.


 


دبیر جشنواره درباره شاخص های انتخاب جوانان با توانایی های خاص افزود : این جشنواره در دو محور شاخص های کلی و موضوعی با محورهای علمي و پژ‍وهشي، هنري، ورزشي، خلاقيت، استقلال فردي و خودشكوفايي، فعاليت‌هاي اجتماعي و بخش ویژه برگزار خواهد و جوانان دارای معلولیت برای ثبت نام در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)  باید به سایت مجتمع رعد به نشانی www.raad-charity.org مراجعه نمایند.


 


مدیر عامل مجتمع رعد گفت :  شرط سنی برای شرکت کنندگان 14 تا 29 سال می باشد و نحوه انتخاب نفرات برتر (مقام‌های اول تا سوم) هر شاخص از حاصل جمع امتيازات محور كلي و محورهاي موضوعي مشخص مي‌شود كه در نهايت 21 نفر در 7 شاخص به بخش جوانان داراي توانايي‌هاي خاص(جوان معلول) جشنواره حضرت علي اكبر(ع) معرفي مي‌شوند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است