در پی انتصاب مشاور امور افراد دارای معلولیت صورت گرفت

5 تیر 1391

«ارسال پیام تبریک مدیرعامل مجتمع رعد به رئیس سازمان بهزیستی کشور»


 


 


در پی انتشار خبر انتخاب احمد قزگزلی به سمت مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور، از آنجا که نامبرده از افراد دارای معلولیت هستند، مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد طی پیامی صدور این حکم را به رئیس سازمان بهزیستی کشور تبریک گفت.


 


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد طی نامه‌ای خطاب به دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی علاوه بر ابزار خرسندی از انتصاب یک فرد دارای معلولیت به عنوان مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: انتخاب چنین افرادی نشان از ایجاد فرصت‌های برابر برای شهروندان توان‌یاب دارد.


 


 


مدیرعامل مجتمع رعد با شجاعانه قلمداد کردن تصیمات اینگونه، تأکید کرد: انتصاب افراد دارای معلولیت می‌تواند به ترویج فرهنگ شایسته سالاری کمک نموده و افراد جامعه را با ظرفیت‌های وجودی معلولان بیشتر آشنا می‌کند.


 


بر اساس این گزارش در قسمتی از نامه تهیه شده آمده است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد ضمن تبریک به مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور افراد دارای معلولیت امیدوار است با افزایش انتصاب  افراد با توانایی‌های خاص در جایگاه‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری، حل مشکلات حوزه معلولان از شتاب بیشتر برخوردار شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است