نمایشگاه گروهی لباس برج‌های هرمزان

24 تیر 1391

 


به همت 2 نفر از نیکوکاران جوان به نام‌های آذین  و زرین حسن‌زاده دانش‌آموختگان رشته طراحی لباس، نمایشگاه گروهی لباس در سالن اجتماعات برج 12 از مجموعه برج‌های هرمزان برگزار شد.



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ برگزار‌کنندگان نمایشگاه گروهی لباس که از اعضاء قدیمی گروه همیاری جوانان رعد هستند به منظور ارایه طرح‌ها و ایده‌های جدید خود با اخذ موافقت مسؤولان سالن اجتماعات برج‌های هرمزان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از تاریخ 21 تا 23 تیرماه کردند.



 


بر اساس این گزارش با آذین حسن‌زاده که در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار رعد شرکت کرده بود ضمن اشاره به اینکه در رشته طراحی لباس از دانشگاه علم و صنعت تحصیل کرده است در مورد هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: من و خواهرم به خاطر اینکه در رشته طراحی لباس تحصیل کرده‌ایم برای عرضه مدل‌‌ها و طرح‌های جدیدی که کار کرده بودیم این نمایشگاه را برگزار کردیم و از آنجا که پیش از این عضو گروه همیاری  جوانان رعد بودیم به پیشنهاد     مادر بزرگم که از مسؤولان گروه بانوان نیکوکار رعد است فضایی را به کافی شا پ جوانان رعد واگذار کردیم تا در کنار این نمایشگاه یک فعالیت نیکوکاری انجام داده باشیم.



حسن زاده با اعلام رضایت از استقبال بازدید‌کنندگان، افزود: در مجموع انتظارات ما برآورده شد و نمایشگاه موفقی بود ضمن آنکه مردمی که به نمایشگاه می‌‌آمدند از محصولات کافی شاپ هم خرید می‌کردند.


 


شایان ذکر است گروه همیاری جوانان رعد با حضور در کنار برنامه‌های متنوع از قبیل: نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها، بازارچه‌ها و ... علاوه بر معرفی مجتمع رعد و دعوت به عضویت افراد علاقه‌بند، محصولات فرهنگی تولید شده را به معرض فروش می‌گذارند.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است