با حضور مسؤولان بانک گردشگری مراسم آغاز به کار سایت یارانه‌ای مجتمع رعد برگزار شد

15 مرداد 1391


با حضور چند نفر از مسؤولان روابط عمومی و IT بانک گردشگری و نیز کارآموزان دوره‌های آموزشی کامپیوتر و نرم افزار مجتمع رعد  پروژه تجهیز سایت کامپیوتری این مجتمع افتتاح شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، به منظور ارتقاء فعالیت‌های آموزشی و مهارت‌آموزی کارآموزان رعد، بانک گردشگری با اهداء 10 دستگاه کامپیوتر رومیزی یک سایت را برای استفاده توان‌یابان رعد تجهیز کرد.


 



 


بر اساس این گزارش در ادامه، همکاری‌های نیکوکارانه بانک گردشگری با مجتمع رعد و در پی اعلام نیازی که در خصوص تأمین و تجهیز سایت کامپیوتری رعد ارسال شده بود، کامپیوتر‌های اهدایی در سایت جدید نصب شد و با حضور نمایندگان بانک گردشگری و چندتن از کارآموزان دوره‌های نرم‌افزار به صورت رسمی این سایت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


 


 



در این مراسم محمد یزدانی عضو روابط عمومی بانک گردشگری با ابراز خرسندی از حضور کارآموزان توان‌یاب در دوره‌های آموزشی نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر، اظهار امیدواری کرد: وسایلی که در اختیار کارآموزان و مددجویان رعد قرار گرفته است بتواند به توانمندی آنها کمک کند و به آنها توصیه کرد با حداکثر توان  از امکاناتی که برایشان فراهم شده است استفاده کنند.


 


 


 


 



 


 


شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد تا پیش از کمک بانک گردشگری 2 سایت کامپیوتر برای کارآموزان و 2 سایت کامپیوتر برای دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی راه اندازی کرده بود که با توجه به نیاز رو به گسترش کارآموزان سایت جدید راه اندازی شده است.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است