مراسم جشن تولد رضا صادقی

24 مرداد 1391


به گزارش روابط‌عمومی رعد؛ در اقدامی نیکوکارانه و با همکاری انجمن دوستداران رضا صادقی مراسم جشن تولداین هنرمند در حضور کارآموزان رعد برگزارشد.


 


رضا صادقی که به علت سفر بر شهرستان در این مراسم حضور نداشت از طریق تماس تلفنی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: از اینکه دور هم جمع هستید و لبخند بر لب دارید خیلی خوشحالم و خیلی دوست داشتم در کنار دوستانم در این مراسم حضور داشتم. برای من هیچ تولدی شیرین تر از این نبود که در کنار دوستانم باشم و همانطور که بارها گفتم مهم نیست که حرف‌های خوبی بزنیم مهم آنست که کارهای خوبی انجام دهیم و آدم خوبی باشیم.


 


صادقی در بخشی دیگری از این گفت و گوی تلفنی ضمن ابراز تأسف قلبی از بروز حادثه زلزله آذربایجان، گفت: از صمیم قلب متأثر شدم و خیلی دوست داشتم در آنجا  حضور داشتم و به هموطنان داغدیده کمک می‌کردم. هنرمندان باید غم مردم یک گوشه از کشور را غم خود بدانند. و ما باید در غم‌های مردم در کنارشان و عمخوارشان باشیم.


 


وی افزود: من برای بازماندگان این حادثه از خداوند متعال شکیبایی طلب کردم و برای آنهایی که از جمع، رفتند آمرزش خواستم.


 



 


در بخشی دیگری از این مراسم رضا صادقی در مورد مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد گفت: از مسؤولان این خیریه بسیار متشکرم که اجازه دادند دوستانم، این مراسم را آنجا برگزار کنند ضمن آنکه من به بچه‌های کارآموز رعد قول نمی‌دهم که از آنجا بازدید کنم بلکه عهد می‌بندم که بعد از سفر به دیدار کارآموزان رعد بروم.


 



 


در پایان این مراسم رضا صادقی چند قطعه از آثارش را به صورت تلقی برای حضار اجرا کرد.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است