گردهمایی نیکوکاران رعد شرق برگزار شد

25 مرداد 1391


به منظور انتخاب و تکمیل اعضاء هیأت امنای مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد شرق تهران، گردهمایی نیکوکاران این مرکز روز سه‌شنبه در سالن همایش رعد برگزار شد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، در این مراسم که با حضور اعضاء هیأت مدیره، مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، کارآموزان و نیکوکاران مجتمع رعد شرق تهران و همچنین جمعی از مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مرکز برگزار شد ابتدا مهندس احمد میرزاخانی ضمن بیان تاریخچه‌ای مختصر از نحوه شکل‌گیری مجتمع رعد، افزود: هدف از تأسیس مجتمع رعد توانمند کردن شهروندان توان یاب بود و در طول 3 دهه فعالیت آموزشی مراکز رعد در تهران و سایر نقاط کشور همواره بر این هدف تأکید شده است.





رئیس هیأت مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با اشاره به ضرورت فراهم ساختن امکان تحصیلات عالیه برای کارآموزان رعد، یادآوری کرد: مجتمع رعد با درک صحیح از این نیاز کارآموزان و هنرجویان رعد  برای تأسیس مرکز دانشگاهی اقدام کرد و با پی‌گیری‌های فراوان و اخذ مجوز از دستگاه‌های مسؤول، موفق شد مرکز آموزشی علمی کاربردی رعد را به عنوان نخستین دانشگاه مناسب‌سازی شده ویژه معلولان جسمی حرکتی تأسیس کند که این  اقدام بسیار مورد استقبال افراد دارای معلولیت قرار گرفت.


 



 


در ادامه مهندس حریری رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد شرق تهران با یادآوری این نکته که در رعد کارهای کوچک هم بسیار مؤثر است، افزود: یکی از کارآموزان دختر در رعد شرق روزی به من گفت با اینکه از نظر مالی مشکلی ندارم اما از وقتی که به رعد آمدم ودر کلاس‌های کامپیوتر و قالی بافی شرکت کردم روحیه‌‌ی خوبی پیدا کردم و آموزش‌ها رعد اثر مثبتی در روحیه‌ام داشته است.


 



 


وی افزود با توجه به تأثیر مثبت و مؤثری که خدمات رعد در زندگی افراد معلویت دارد از افراد علاقه‌مند دعوت می‌کنم برای کمک به این مرکز برای عضویت در هیأت امنا داوطلب  شوند.


 



 


این مراسم پس پذیرایی از روزه داران با حضور نفرات علاقه‌مند به عضویت در هیأت امنای رعد شرق ادامه یافت و پس از تشریح وظایف هیأت امنا و طرح دیدگاه حضار، در نهایت 23 با ثبت‌نام و امضای صورتجلسه، عضویت خود را در هیأت امنای رعد شرق اعلام کردند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است