سپاس و قدردانی از حمایت مردم نیکوکار

4 شهریور 1391


پس از 2 هفته تلاش خستگی‌ناپذیر گروه‌های همیاری بانوان و جوانان و همچنین کارکنان مجتمع رعد، مرحله اول جمع آوری کمک‌های غیر نقدی به هموطنان آسیب دیده زلزله آذربایجان خاتمه یافت .


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، شب گذشته تا ساعات انتهایی شب شهروندان نیکوکار با حضور در این مؤسسه خیریه کمک‌های نقدی و غیر نقدی  خود را به مردم آذربایجان اهدا کردند.


بر اساس این گزارش، 2 هفته همکاری و تلاش گسترده دوستداران رعد در قالب برپایی چادر جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر، فعال‌‌سازی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ساختمان رعد، دعوت از هنرمندان برای تشویق مردم نیکوکار و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی به نفع زلزله‌زدگان، نتایج و دستاوردهای خوبی در پی داشت و حجم گسترده‌ای از کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری، تفکیک و بسته بندی شد و شب گذشته مرحله اول جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی به پایان رسید.


بر اساس تصمیم متخذه در ستاد کمک‌رسانی مقرر شد گروه اعزامی پس از بازدید از منطقه و فراهم آوردن زمینه توزیع هدایای جمع‌آوری شده در صورت نیاز در اطلاعیه‌های بعدی فهرست اقلام مورد نیاز مناطق زلزله زده به شهروندان نیکوکار اطلاع رسانی کند. با این وجود جمع‌آوری کمک‌های نقدی ادامه خواهد یافت و با توجه به نشست  مشترکی که با خیریه‌های فعال در عرصه بازسازی منطقه برگزار شده است به زودی در مورد محل هزینه کرد کمک‌های مردمی و ساخت ابنیه مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده تصمیم گیری خواهد شد.


شایان ذکر است جلسات مشترک با مسؤولان خیریه‌ها و مؤسسات عمرانی، نظیر: پیام امید، سیب سرخ، شرکت مبنا و مهر گیتی برگزار شده است و طی این جلسات مهم‌ترین راه کارهای امدادرسانی و ساخت و ساز درمناطق آسیب دیده مورد تبادل نظر قرار گرفته و کارگروهی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربردی انتخاب شده است.


مجتمع رعد در پایان مرحله نخست کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده از حمایت‌ ارزشمند تمام عزیزانی که با اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود جلوه‌ای دیگر از همدلی و همیاری را به نمایش گذاشتند، صمیمانه قدردانی می‌کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است