تجلیل از مدیرعامل مجتمع رعد

16 مهر 1391



در مراسمی با حضور دکتر محمدعباسی وزیر ورزش و جوانان، مهندس محمدصادق اکبری معاون سازماندهی امور جوانان وزارتخانه ورزش و جوانان و سایر مسؤولان و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌ ملی حضرت علی اکبر (ع) از خدمات برگزار کنندگان به ویژه دبیران اجرایی بخش‌های مختلف جشنواره قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، در این مراسم که با بیان ویژگی‌های جشنواره چهارم از سوی دکتر عباسی آغاز شد در ادامه مسؤولان برگزاری به بیان نقاط قوت و ضعف جشنواره در بخش های گوناگون اشاره کردند.
مهندس محمدصادق اکبری معاون سازماندهی امور جوانان با بیان ضرورت به کارگیری تجارب ارزشمند برگزاری این دوره از جشنواره، یادآوری کرد: جشنواره پنجم باید از کیفیت برتر و گستردگی بیشتر برخوردار شود.
اکبری در ادامه افزود: به منظور استفاده از زمان مناسب و ایجاد فرصت کافی برای دست‌اندرکاران اجرایی، شورای سیاستگزاری جشنواره پنجم از 2 هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد.
در بخشی از این مراسم به پاس تلاش‌های صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد به عنوان دبیر بخش جوانان با توانایی های خاص با اهدا لوح سپاس از ایشان قدردانی شد.
در بخشی از تقدیرنامه مدیرعامل رعد آمده است، از سرکارعالی به دلیل حضور فعال در برگزاری چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) تقدیر و تشکر نموده، سرافرازی و بهروزی همیشگی شما را از درگاه باری تعالی خواستارم.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است