پروازی دیگر بر قله موفقیت

23 شهریور 1392



خبر پذیرش دوستان توان­یاب محمد مقدم شاد و همسر ایشان پریسا افتخار در مقطع تحصیلی دکتری دلیلی روشن بر اثبات توانایی­ های شگرف افراد دارای معلولیت است که پیش از این هم بارها در زمینه­ های گوناگون شاهد آن بوده­ ایم.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ محمد مقدم­ شاد و پریسا افتخار هر دو از اعضای هیأت امنای انجمن باور هستند که به ترتیب در دوره دکتری روان شناسی و مدیریت فرهنگی پذیرفته شده­اند.


 


نظر به سابق آشنایی و حسن همکاری این عزیزان با مجتمع رعد و تلاش این زوج موفق در تمامی عرصه­های زندگی فردی و اجتماعی پیام تبریکی از سوی صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به شرح زیر ارسال شد.


 


جناب آقای محمد مقدم­شاد و سرکار خانم پریسا افتخار


کسب موفقیت علمی و تحصیلی شما عزیزان در مقطع دکتری روانشانسی و مدیریت فرهنگی ضمن آنکه موجبات خوشحالی تمام دوستداران خدمت­ رسانی به جامعه توان­یابان را فراهم ساخت، الگوی شایسته و مناسبی فرا روی افرادی معلولیت قرار داده است که با الهام از آن مدارج پیشرفت را با سرعت و شتاب بیشتر طی کنند.


 


از این­رو وظیفه دارم صمیمانه­ ترین تبریکات خود و اعضای هیات مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد را حضور شما، خانواده­ های دلسوزتان و همکاران گرامی تان در انجمن باور ابلاغ می­نمایم.


 


بی­صبرانه منتظر شنیدن اخبار موفقیت­های بعدی شما فرزندان گرانقدر در پیمودن پله های ترقی و پیشرفت هستم.


 


و امیدوارم عزیزان توان­یاب در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و سایر نقاط کشورمان نیز از این همت عالی درس گرفته و همت والای شما را سرمشق همیشگی تلاش­هایشان قرار دهند.


صدیقه اکبری


مدیرعامل


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است