حضور عمو قناد و گروه جمعه به جمعه در مجتمع رعد

9 آذر 1392


مجید قناد در گفت و گو با ستاد خبری روز جهانی معلولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد گفت: گروه جمعه به جمعه خونه به خونه به مناسبت روز جهانی معلولان12 آذر در مجتمع نیکوکاری آموزشی رعد حضور خواهد داشت.


 


عمو قناد از مجریان با سابقه کودک و تلویزیون در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد حاضر شد و در دیداری صمیمانه از فعالیت های مختلف معلولان جسمی، حرکتی ازقبیل (نقاشی ،معرق و کامپیوتر و بخش توانبخشی) بازدید کرد و مورد استقبال پرشور توان یابان و کارکنان مجتمع قرار گرفت.


 


مجری برنامه کودک بابیان اینکه روز جهانی معلولان روز همبستگی و یاری رساندن به آرزوی معلولان است افزود: معلولیت ممکن است برای هر انسانی اتفاق بیفتد بنابراین توجه افراد معلول و حضور آنها در سطح جامعه بسیار حائز اهمیت است.


 


مجید قناد افزود: افراد معلول با اینکه از نظر جسمی و ذهنی با مشکلاتی مواجه هستند ولی گاهی از نظر توان مندی با افراد سالم برابری می کنند و ما شاهد موفقیت افراد معلول در عرصه هنری و ورزشی هستیم .


 


مجری برنامه کودک با اشاره به اینکه در برنامه های کودک نیز بچه های توان یاب جایگاهی میان بچه های دیگر دارند گفت من تمام بچه ها را به یک چشم می بینم و بچه های معلول هیچ تفاوتی با بچه های غیر معلول ندارند.


 


عمو قناد روز جهانی معلولان را به تمام بچه های مجتمع رعد و توان یابان تبریک گفت و افزود: هرگز فراموش نکنیم افراد دارای معلولیت اگر تلاش کنند در تمامی عرصه ها موفق خواهند بود.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است