افشين پيرواني: حضور در جمع افراد معلول ما را دلگرم می کند

17 آذر 1392

افشین پیروانی در مجتمع رعد :



افشین پیروانی با حضور در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به مناسبت روز جهانی معلولان گفت: حضور در بین افرادی که به نوعی دارای معلولیت هستند به ما دلگرمی می دهد.


 


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این گونه مراسم ها دل ها را به هم نزدیک می کند؛ افزود: شاد کردن دل این عزیزان به ما هم انرژی مضاعف می دهد. معلولیت محدودیت نمی آورد،گاهی افراد غیر معلول توانایی انجام کارهایی که معلولان انجام می دهند ندارند و ما این فعالیت ها را در این مجتمع دیدیم افرادی که با توجه به محدودیت ها آثار زیبایی خلق کرده اند.


 


پیروانی اظهار داشت:  همه  هنرمندان و ورزشکاران وظیفه دارند در این مجتمع ها از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد حضور داشته باشند این سعادت نصیب هر کسی نمی شود .


 



فوتبالیست سابق تیم ملی گفت: در بازی پیشکسوتان آث میلان و پرسپولیس تعدادی از معلولان در استادیوم حضور داشتند و با شور و اشتیاق فراوان تیم پرسپولیس را تشویق می کردند این روحیه به تمام بازیکنان و حتی تماشاگران دیگر منتقل شد.


 


لازم به ذکر است کاراموزان مجتمع رعد همزمان با بازی دوستانه پیشکسوتان تیم های پرسپولیس و آث میلان در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی حضور یافتند و به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است