حضور كار‌آموزان و هنر‌جويان رعد در باشگاه سوار‌كاري آزمون

8 دی 1392

 


با هدف تقويت روحيه نشاط و آشنايي با ورزش سوار‌كاري گروهي از كار‌آموزان رعد در باشگاه سوار كاري آزمون حضور يافته و زير نظر مربيان به سوار كاري پرداختند.


 


به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ با هماهنگي به عمل آمده با باشگاه سوار‌كاري آزمون كه از سوي محبوبه رحيميان يكي از اعضاي محترم گروه همياري بانوان رعد صورت پذيرفت يك گروه 10 نفره از كار‌آموزان رعد با نظارت مسؤولان واحدهاي روانشناسي و مددكاري به محل باشگاه سوار‌كاري مراجعه و از امكانات اين مجموعه ورزشي آموزشي استفاده كردند.


 


بر اساس اين گزارش، برخورد مهربانانه مدير عامل و پرسنل اين مجموعه ورزشي بسيار قابل توجه بود و در مدت بازديد، گروه با شيوه‌هاي نگهداري، تغذيه، نظافت و مراقبت‌هاي عمومي اسب‌ها آشنا شدند. و از توضيحات مربيان در اين زمينه استفاه كردند.


 


در ادامه اين بازديد تك تك كار‌آموزان به كمك مربيان دلسوز و صميمي باشگاه آزمون بر اسب‌ها سوار شدند و يك روز پرنشاط را تجربه كردند.


 


در پايان اين بازديد اعضا گروه ناهار را ميهمان مليكا غروي مدير عامل باشگاه سوار‌كاري آزمون بودند و ايشان موافقت كرد تا چند هفته ديگر برنامه سوار‌كاري براي كار آموزان رعد ادامه پيدا كند.


 














نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است