جشنواره آرزوها در بخش تبلت و لپ تاپ قرعه­ کشی شد

5 بهمن 1392



 


در پی برگزاری مراسم روز جهانی معلول و ثبت نام از افراد دارای معلولیت برای حضور در جشنواره آرزوها روز گذشته با حضور جمعی از ثبت نام کنندگان مراسم قرعه کشی بخش لپ تاپ و تبلت جشنواره آرزوها در مجتمع رعد برگزار شد.


 



 


به گزارش روابط عمومی رعد؛ جشنواره آرزوها به­ منظور تحقق آرزوها و خواسته­های دست یافتنی کارآموزان مجتمع رعد و شرکت کنندگان دارای معلولیت با حمایت مجتمع رعد و مشارکت شرکت آوات و پایگاه اینترنتی نکست هالیدی، حامیان، هنرمندان و گروهی از علاقمندان به موضوع توانمند­سازی توان­یابان برگزار شد.


 



براساس این گزارش تا پیش از این مراسم تعدادی از آرزوها از قبیل: سفرهای زیارتی، وسایل ورزشی، وسایل بازی، حضور در استادیوم ورزشی و ... به کمک افراد نیکوکار برآورده شد و در مراسم روز گذشته تعداد ۳ دستگاه لپ تاپ و ۵ دستگاه تبلت بین متقاضیان قرعه­ کشی شد.


 


در این مراسم هدایا توسط صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد و آنا علیخانی نماینده شرکت آوات به برندگان اهدا شد.


 


اسامی برندگان بخش تبلت عبارت­اند از: آیدا قدرتی، غلامرضا اخوان­ فومنی، پگاه فرهی، سودابه اکبری و امیر­هادی تبریزی و در بخش لپ تاپ برندگان عبارت است از: زری نجفی، محمد­رضا حیدری و مریم حاتمی­ رامشه.


 


 


شایان ذکر است جشنواره آرزوها شامل بخش­های مختلفی از جمله سفرهای زیارتی و سیاحتی، اشتغال، وسایل تواتبخشی، درمان، پرواز ، حضور در برنامه­ های صداو سیما به عنوان مجری ، انتشار کتاب و ...  بود که بخشی از آرزوها همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان با پیگیری اجرا شد و  مجتمع رعد در این زمینه نقش اصلی را ایفا کرد.


 


















 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است