راه اندازی کانال تلگرام مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

21 آذر 1394


کانال تلگرام مجتمع رعد به منظور اطلاع رسانی از رویدادها و اخبار این خیریه راه اندازی شده است.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مهندس رحمان علاقه بند مدیر وب سایت و شبکه های اجتماعی خیریه رعد با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به گسترش روزافزون استفاده از شبکه های اجتماعی به ویژه نرم افزارهای قابل نصب در گوشی های موبایل خیریه رعد نیز همواره تلاش کرده است تا با استفاده از به روزترین ابزار ارتباطی با مخاطبان خود شامل عزیزان توان یاب، نیکوکاران و گروه های همیاری بانوان و جوانان در تعامل و ارتباطی سازمان یافته باشد.


 


وی ادامه داد: ما در کنار سایر شبکه های اجتماعی فعال، کانال تلگرام خیریه رعد را به نشانی https://telegram.me/raad_charity راه اندازی کردیم و در آن اخبار مجتمع رعد و رویدادهای پیش رو و در صورت تمایل اعضای کانال اتفاقات مهم حوزه معلولیت اطلاع رسانی خواهد شد.


 


مهندس علاقه بند ادامه داد: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اولین و بزرگترین مرکز آموزشی، توانبخشی و آموزش عالی افراد معلول با بیش از 20 مرکز مشابه در سراسر ایران است و تمام خدمات این مجتمع به توان یابان به صورت صد در صد رایگان ارائه می شود.


 


وی در پایان گفت: افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی جهت استفاده از خدمات مجتمع رعد می توانند به نشانی شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74 مراجعه کرده یا با تلفن 88082266 تماس حاصل فرمایند. وب سایت این خیریه به نشانی www.raad-charity.org با آخرین اخبار و اطلاعات در دسترس می باشد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است