گرامیداشت روز خبرنگار در خبرگزاری ایسنا

20 مرداد 1394


همزمان با روز خبرنگار مهندس احمد میرزاخانی رییس هیأت مدیره مجتمع رعد با حضور در خبرگزاری ایسنا از خدمات ارزشمند رسانه­ های کشور به ویژه همکاری گسترده این خبرگزاری برای ترویج الگوی صحیح رفتار با افراد دارای معلولیت قدرانی کرد.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این دیدار که مهندس احمد میرزاخانی را  تعدادی از دانشجویان توان­یاب و مدیران مجتمع رعد همراهی می­


کردند، وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، گفت: بدون کمک و همراهی رسانه هر فعالیت اجتماعی محکوم به شکست است زیرا در هر مرحله از کار جامعه باید اطلاع دقیقی از اهداف و عملکرد رویدادهای اجتماعی داشته باشد و فعالان حوزه معلولان کشور مفتخر هستند که در سال­های اخیر موضوع توجه به استعدادهای افراد دارای معلولیت از اولویت­های رسانه­ ها تلقی می­شود و در این میان خبرگزاری ایسنا همکاری ارزشمندی را با این حوزه داشته­اند و ضمن انعکاس اخبار و گزارش­های سازنده از جذب نیروهای توانمند هم استقبال کرده است.


 


رییس هیأت مدیره مجتمع رعد در بخش هایی از سخنان خود گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و می­توانند با نمایاندن واقعیت­های موجود زندگی افراد دارای معلولیت باعث افزایش آگاهی جامعه نسبت به توانمندی­ها و مشکلات این گروه از جامعه شوند.


 


وی با دعوت از مسؤولان خبرگزاری ایسنا برای بازدید از مجتمع رعد، افزود: تأسیس گروه روزنامه­ نگاری تخصصی حوزه معلولیت می­تواند یکی از دوره­های تحصیلی مرکز آموزش علمی کاربردی رعد باشد که برای این منظور مشارکت و همکاری خبرگزاری ایسنا نقش تعیین­ کننده­ ای در تحصیل دانشجویان دارای معلولیت ایفا می­کند.


 


در این ملاقات که بهناز غفاری دبیر سرویس اجتماعی، سلماز خوان خبرنگار سرویس اجتماعی و حوزه معلولان و صادق کرمیان مدیر روابط عمومی خبرگزاری ایسنا حضور داشتند، دبیر سرویس اجتماعی ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری مجتمع رعد، افزود: ارایه گزارش­های اختصاصی از مرکز آموزش علمی کاربردی رعد که نخستین دانشگاه مناسب­سازی شده معلولان در کشور است از برنامه­هایی است که در آینده نزدیک اجرا می­شود.


 


بهناز غفاری با تأکید بر معرفی افراد نخبه در جامعه معلولان، افزود: ما آمادگی داریم فهرستی از افراد برتر این حوزه را از مجتمع رعد دریافت کنیم و در زمان­بندی مشخص نسبت به معرفی آنها اقدام نمائیم.


 


در پایان این مراسم تابلویی از محصولات هنرمندان توان­یاب مجتمع رعد به پاس تلاش­های اثربخش خبرگزاری ایسنا به مسؤولان این خبرگزاری اهدا شد.


 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است