حضور کار­آموزان رعد در مسابقه بین المللی روبیک

17 شهریور 1394


تعدادی از کار­آموزان دوره هوش هیجانی مجتمع رعد در رقابت بین المللی روبیک که روز جمعه 20 شهریور برگزار خواهد شد، شرکت می­کنند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ زهرا حصارکی، سعیده دشتبانی، مصطفی محمد زاده، مرتضی شاه محمدی و علی­رضا علی­نقیان، 5 عضو کلاس­های هوش هیجانی رعد هستند که روز جمعه این هفته با دیگر شرکت­کنندگان به رقابت می­پردازند و در پایان مسابقات این دوره جایگاه آنها در رده بندی جهانی بازی فکری روبیک تعیین می شود.


 


مهدی قهاری مدرس دوره هوش هیجانی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار روابط عمومی رعد ضمن اعلام این خبر، افزود: برگزاری این رقابت­ها در تهران رویداد ارزشمندی است که حضور توان­یابان رعد در این مسابقه بین المللی از نگاه اکثر صاحب نظران و کار شناسان بیانگر توانمندی این گروه از شهروندان است.




وی با اشاره به پوشش خبری شبکه­ های صدا و سیما و از آن جمله: شبکه خبر، افزود: حضور در این مسابقات می­تواند جایگاه و رتبه شرکت کنندگان را تعریف و تعیین کند و این مسأله برای ما بسیار اهمیت دارد.




شایان ذکر است تلاش­های هوش هیجانی از سال پیش در مجتمع رعد به طور منظم  برگزار شده است و نقش ارزنده­ای در شکل گیری شخصیت اجتماعی کار­آموزان رعد ایفا کرده است.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است