بازدید مدیران و توان­یابان رعد از نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

28 مهر 1394


گروهی از مدیران و توان­یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان بازدید کردند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان مقارن با روز جهانی نابینایان عصای سفید و روز ملی پارالمپیک با حضور فعال مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و چند انجمن فعال حوزه معلولان و شرکت­های تولیدکننده تجهیزات توانبخشی از 23 تا 26 مهرماه در مصلی تهران برگزار شد.


 


بر اساس این گزارش مجتمع رعد با برپایی غرفه در این نمایشگاه به معرفی فعالیت­های آموزشی، توانبخشی و مرکز آموزش علمی کاربردی رعد پرداخت.


 


همچنین در بخشی از این نمایشگاه کارشناسان مجتمع با حضور در غرفه به پرسش­های بازدید کنندگان درباره نحوه پذیرش توان­یابان و خدمات آموزشی و کارگاه­های مهارتی پاسخ داده شد.


 


این گزارش می­فزاید: همزمان با حضور رضا سخن­ سنج مدیر روابط عمومی و کتایون حقیقی مدیر توانبخشی مجتمع رعد در نمایشگاه، لوح تقدیر نمایشگاه توسط فریدون نوری مدیر نمایشگاه به ایشان اهدا شد.


 


شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد از چند ماه قبل همکاری خود را با برگزارکننده نمایشگاه به منظور حمایت از فعالیت­های حوزه معلولان آغاز کرده بود.


 


















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است