من از دیدن بعضی از نقاشی ها دوستان شرکت­ کننده لذت بردم

12 آبان 1394

مهندس منصور برجیان مدیر عامل انجمن آفرینش های هنری معلولان ایران:


 





منصور برجیان مدیر عامل انجمن آفرینش های هنری معلولان ایران هنگام بازدید از برنامه آزمون مسابقات انتخابی داوطلبان مسابقات ابیلیمپیک 2016 فرانسه در مجتمع رعد گفت: من واقعا از بعضی از کارهای دوستان شرکت کننده لذت بردم اما اگر اشتباه نکنم نحوه ی داوری بین شرکت کنندگان اینگونه است که کارهای نهایی را بررسی کرده و در نهایت بهترین اثر را انتخاب می کنند.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ وی در ادامه افزود: اگر نظر من را خواسته باشید بهتر است مانند مسابقات پاراالمپیک می بود که در آنجا نوع معلولیت ملاک ارزیابی قرار می گیرد به عنوان مثال معلولین از دو پا با یکدیگر یا نابینایان و یا ناشنوایان هر یک در گروه مخصوص خود در رقابت شرکت داده می شوند.


 


مدیر عامل انجمن آفرینش های هنری معلولان ایران که تاکنون چندین جشنواره در حوزه معلولیت ار برگزار کرده است افزود: در جشنواره کاریکاتور _ پوستر که برگزار شد آنجا هم به داوران توصیه کردم که تنها به طرح نگاه نکنید مجموعه را در نظر بگیرید و یک امتیاز را برای پارامترهای مختلف منظور کنید.


 


برجیان در پایان برای شرکت کنندگانی که در نهایت راهی مسابقات فرانسه خواهند شد آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تمام عزیزانی که راهی مسابقات نهایی در فرانسه می شوند بتوانند با حضور پرتوان و چشمگیر خود مدالهای رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آورند. همچنین از مسولان برگزاری مسابقات که زحمت هماهنگی این رویداد را بر عهده داشته اند قدردانی می کنم.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است