آغاز فصل نیکوکاری در سومین حراج خیریه رعد

آغاز فصل نیکوکاری در سومین حراج خیریه رعد

30 بهمن 1394

سومین حراج آثار هنرهای تجسمی خیریه رعد پس از 7 روز نمایش 77 اثر ارزنده هنری اعم از تابلو نقاشی، خط نقاشی و مجسمه، دقایقی دیگر با حضور گروهی از شهروندان نیکوکار و هنردوست در سالن همایش­ها وارد مرحله حراج و عرضه آثار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد جمعه سی ام بهمن ماه علاقه ­مندان به آثار هنری در حرکتی نیکوکارانه با مشارکت فعال در حراج و خرید تابلوهای هنری در سومین حراج خیریه رعد شرکت می­کنند.

حراج آثار هنری خیریه رعد به منظور حمایت از آموزش، مهارت­ آموزی، توانبخشی، اشتغال و تحصیلات دانشگاهی رایگان افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی هر ساله در فصل زمستان برگزار می­شود.

امسال سومین حراج خیریه رعد با استقبال بی­نظیر مردم نیکوکار و هنردوست کشور روبه­ رو شد و در آیین آغازین، جمعی از هنرمندان و هنردوستان با حضور در خیریه رعد به تحسین آنچه در مقابل دیدگانشان به نمایش در آمده بود، پرداختند.

بر اساس این گزارش در سومین حراج، 77 اثر تجسمي در قالب تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و خط نقاشی از هنرمندان سرشناس چون: نصراله افجه­ای، مهرداد محب­ علی، فریدون آو، شهریار احمدی، تاها بهبهانی، صادق تبریزی، شهلا حسینی، جلال شباهنگ، عین الدین صادق ­زاده، علی شیرازی، علی گلستانه و ... به حراج گذاشته می­شود.

حراج آثار هنری رعد پس از 2 دوره برگزاری موفق در سال­های اخیر این روزهای به عنوان یکی از رویدادهای تأمل برانگیز هنری تهران در میان هنرمندان مطرح شده و جایگاه درخوری یافته و امید می­رود با حضور گرم هنردوستان نیکوکار سومین حراج آثار هنرهای تجسمی خیریه رعد هم بازده خوبی داشته باشد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است