کاروان ایران در اولین روز مسابقات سه نشان رنگارنگ گرفت

19 اسفند 1394

هاشمیه متقیان در رقابتهای پرتاب نیزه به نشان طلا دست یافت، پرویز گل پسند در پرتاب وزنه به برنز رسید و سیدعلی اصغر جوانمردی نیز دومین نشان طلای ایران را در ماده پرتاب وزنه از آن خود کرد.


 


پرتابگر نیزه بانوی ایران در کلاس F۵۶ رقابتهای دو و میدانی قهرمانی آسیا - اقیانوسیه با پرتاب ۱۷ متر و ۲۴ سانتیمتر به نشان طلای این ماده دست یافت.


 


«جیوتی کارام» از هند در کلاس F۵۵ با ۱۱ متر و ۶۲ سانتیمر به مدال نقره بسنده کرد و مدال برنز به «فامینی» از اندونزی در کلاس F۵۶ با پرتاب ۱۲ متر و ۶۶ سانتیمتر رسید.


 


گل پسند در ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۵/۵۶ با پرتابی به میزان ۸ متر و ۹۴ سانتیمتر رقابتها به مدال برنز رسید.


 


«بی هائو انگوین» از ویتنام با ۱۰ متر و ۱۸ سانتیمتر به مدال طلا رسید و «سامبودانزان گانزوریک» از مغولستان با ۹ متر و ۱۳ سانتیمتر صاحب گردن آویز نقره شد.


 


جوانمردی با قرار گرفتن بر سکوی نخست ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۵/۳۶ دومین مدال طلای ایران در رقابتها را به دست آورد.


 


وی در کلاس F۳۵ با پرتاب ۱۳ متر و ۲۱ سانتیمتر به مدال طلا رسید.


 


«جبار العزاوی» از عراق در همین کلاس با ۱۱ متر و ۵۹ سانتیمتر صاحب مدال نقره شد و «سعید مبارک» از امارات در کلاس F۳۶ با ۱۰ متر و ۶۸ سانتیمتر به مدال برنز رسید.


 


احمدرضا علیخانی در رقابت های مقدماتی دو ۱۰۰ متر چهارم شد، احمد اجاقلو در مسابقات مقدماتی دو ۲۰۰ متر به عنوان نخست رسید و به فینال راه یافت و مهدی علیزاده نیز در پرتاب دیسک به عنوان چهارم بسنده کرد.


 


صادق بیت سیاح، آخرین نماینده ایران در اولین روز مسابقات نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس ادغامی F۳۳/۳۴ با ثبت رکورد ۳۳ متر و ۵۰ سانتی متر چهارم شد.


 


تیم ملی دو و میدانی ایران با ۲۹ ورزشکار (۲۳ مرد و ۶ زن) در رقابت های قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از ۱۷ تا ۲۲ اسفند ماه با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۳۰ کشور جهان به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است