ایران با ۳۴ مدال صدرنشین روز پنجم است

24 اسفند 1394

، رمضانعلی دولابی در رقابتهای پرتاب وزنه، کلاس F۴۶ با ثبت رکورد ۱۳ متر و ۱۴ سانتی متر به نشان طلا دست یافت و مهدی هاشم زاده، دیگر نماینده ایران در این رقابتها با رکورد ۱۱ متر و ۳۰ سانتی متربه نشان برنز دست یافت.


 


بدین ترتیب پرونده رقابت های روز پنجم برای کاروان ایران با کسب ۵ طلا، یک نقره و۳ برنز بسته شد.


 


رقابت های روز پنجم با نشان طلای هاشمیه متقیان در پرتاب دیسک آغاز شد، مهناز امینی در همین ماده به عنوان پنجم دست یافت، فائزه کرمانی در پرتاب وزنه برنز گرفت، مریم سلطانی در همین ماده به عنوان پنجم رسید.


 


احمد رضا علیخانی در فینال دو ۲۰۰ متر سوم شد و برنز گرفت، حامد امیری در پرتاب وزنه طلا گرفت و علیرضا مختاری و عبدالرضا جوکار در رقابت های همین ماده به ترتیب دوم و چهارم شدند.


 


امین عبدالپور در رقابتهای دو ۱۵۰۰ متر، دیگر طلایی امروز بود، رمضانعلی دولابی در پرتاب وزنه طلایی شد و مهدی هاشم زاده در این ماده سوم شد و برنز گرفت.


 


احمد اجاقلو و امین عبدالپور نیز در رقابت های مقدماتی دو ۴۰۰ متر به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شدند.


 


بر این اساس، کاروان ایران در پایان رقابتهای روز پنجم موفق به کسب ۱۸ طلا، ۹ نقره و ۷ برنز شده و در مجموع با ۳۴ نشان همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.


 


پس از ایران، چین و هند به ترتیب با ۲۴ و ۲۵ مدال، در رده های دوم و سوم قرار دارند.


 


تیم ملی دوومیدانی با ۲۹ ورزشکار (۲۳ مرد و ۶ زن) در رقابتهای قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از ۱۷ تا ۲۲ اسفند ماه با حضور ۲۵۰ ورزشکار از ۲۴ کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.


 


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است