برگزاری جشنواره هنری روز ملی پارالمپیک

25 مرداد 1395

 


دبیر ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک از برگزاری جشنواره بزرگ پارالمپیک برای سومین سال متوالی خبر داد.


 



 


علی اصغر هادی‌زاده در این‌باره گفت: یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما از برگزاری هفته پارالمپیک، آشنایی عموم مردم با جنبش پارالمپیک است و این مهم، از طرق مختلف باید محقق شود که یکی از آنها برگزاری این جشنواره خواهد بود.


 


هادی‌زاده خاطر نشان کرد: این جشنواره به مناسبت هفته بزرگداشت پارالمپیک و برای سومین سال متوالی و با شعار ورزش معلولین، سلامتی و شادابی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در مسابقات پیش‌بینی شده شرکت کرده و آثار خود را ارسال نمایند.


 


دبیر ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک در ادامه گفت: مسابقه نقاشی برای گروه سنی زیر 12 سال پیش‌بینی شده و در دو سال گذشته نیز کودکان و نوجوانان عزیز استقبال خوبی از این برنامه بعمل آوردند و آثار زیادی به دبیرخانه ی جشنواره ارسال شد. برای گروه سنی بزرگسالان و عامه مردم نیز مسابقه عکاسی را پیش‌بینی کردیم که در آن افراد حرفه‌ای و آماتور فرصت می‌یابند دیدگان خود در خصوص محور جشنواره را از قاب تصویر به نمایش بگذارند.


 


وی افزود: مسابقه دیگری که در نظر گرفتیم، جمله‌نویسی است و از نظر فراگیری، طیف بیشتری از عموم مردم را درگیر می‌کند و از این طریق می‌توانیم ذهنیت جامعه را پیرامون نگرش عمومی مردم در مورد ورزش معلولین و توانمندی های آنها رصد کنیم.


 


هادی زاده تصریح کرد: در جشنواره ی امسال بخش فیلم سه دقیقه ای هم پیش‌بینی شده و در این مسابقه نیز عموم مردم می توانند حتی با تلفن همراه خود نسبت به ثبت رویدادهای ورزشی معلولین و اتفاقات جالب و دیدنی در این حوزه، اقدام کنند. در بخش فیلم، شرکت کنندگان در سطوح مختلف حرفه‌ای و آماتور می‌توانند دیدگاه‌های خود را در قالب کلیپ های کوتاه به نمایش بگذارند و قطعا شاهد آثار جالب توجهی خواهیم بود.


 


دبیر ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 3 آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از بررسی و داوری، برگزیدگان همزمان با 13 آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت معرفی خواهند شد.


 


منبع: ایسنا


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است