تقدیر مجتمع آموزشی ـ توانبخشی رعد از موسسه اطلاعات به خاطر فرهنگ سازی در حوزه معلولیت

5 شهریور 1395


جمعی از مدیران و فعالان مجتمع آموزشی، توانبخشی و نیکوکاری رعد از موسسه اطلاعات بازدید کردند و از نزدیک با فرآیند انتشار روزنامه آشنا شدند.


 


در این بازدید خانم منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد ضمن خرسندی از همکاری و احساس مسئولیت موسسه اطلاعات درباره ایجاد فرصت های برابر برای معلولان گفت: روزنامه اطلاعات همیشه یار و یاور معلولان و کم توانان بوده است و در این حوزه از رسانه های پیشرو کشور محسوب می شود.


 


وی با تشکر از تلاش های روزنامه اطلاعات و همکاری با این مجتمع توانبخشی و آموزشی ، فرهنگ سازی برای ایجاد حقوق برابر معلولان در جامعه را با تلاش جامعه معلولان کشور و رسانه ها امکانپذیر دانست.


 


مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز در این نشست گفت : روزنامه اطلاعات همواره در راستای احقاق حقوق معلولان تلاش کرده و از این پس نیز از هر نوع تلاش و همکاری با نهاد های ذیربط دریغ نخواهد داشت.


 


در این نشست که جمعی از مدیران موسسه اطلاعات و شرکت ایرانچاپ حضور داشتند همچنین خانم منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد تابلو و لوح تقدیری را تقدیم سید محمود دعایی سرپرست موسسه و ایرج جاوید مدیر موسسه اطلاعات کرد. شرکت کنندگان در این نشست عبارت بودند از :





منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد، رضا سخن‌سنج مدیرروابط عمومی مجتمع رعد، محمدرضا جاودان معاون اداری و مالی دانشگاه رعد، محمود علیمحمدی عضو هیات امناء مجتمع رعد، محمدرضا دشتی کارشناس روابط عمومی مجتمع رعد


 


هانیه بهرامی کارآموخته رعد ،علیرضا طیبی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری دانشگاه رعد، مهدی تهرانی پشتیبانی مجتمع رعد ونگین موسوی کارشناس روابط عمومی گفتنی است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی – حرکتی جهت اتکاء بیشتر به خویشتن و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی (NGO) تاسیس شد. در بیش از دو دهه فعالیت مستمر در مجتمع رعد، بیشترین بودجه، وقت و انرژی صرف ارائه آموزش با کیفیت و کمیت مناسب به توان یابان شده است. در کنار آموزش و مشاوره شغلی و کار‌یابی، خدمات توان بخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و مشاوره نیز به کارآموزان ارائه می شود. همچنین واحد مددکاری در جهت حل مشکلات توان یابان در این مجتمع فعال است.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است