آغاز ارسال آثار نمایشگاه عکس توانمندی سازمان ملل ویژه افراد دارای معلولیت

4 آبان 1395


سازمان ملل متحد به مناسبت فرا رسیدن سوم دسامبر روز جهانی افراد دارای معلولیت نمایشگاه عکسی با عنوان " شما و کنوانسیون حقوق معلولان" برگزار می­کند.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مطابق با سال­های گذشته سازمان ملل به منظور بالا بردن آگاهی جامعه در شناخت مشکلات، حقوق فردی و اجتماعی توان­یابان و مبارزه با کلیشه­ های متداول درباره افراد دارای معلولیت نمایشگاه عکس" شما و کنوانسیون حقوق معلولان" را همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت برگزار می­شود و علاقه مندان می توانند حداکثر تا 7 آبان با مراجعه به سایت مجتمع رعد و مطالعه دستورالعمل شرکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را ارسال نمایند.


 


برپایه این گزارش تمام عکاسان حرفه­ای و آماتور می­توانند در این رویداد شرکت کنند و انتخاب نهایی عکس­ها در نیویورک مقر اصلی سازمان ملل متحد و توسط اعضا ارشد اداره اطلاعات همگانی و دپارتمان امور اقتصادی و اجتماعی صورت می­پذیرد.


 


نمایشگاه عکس امسال با توجه به دهمین سالگرد تصویب کنوانسیون به طور خاص به موضوع تاثیرات مثبت این کنوانسیون بر زندگی مردم در سراسر جهان می­پردازد.


 


علاقه ­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان نمایشگاه عکاسی 2016 سازمان ملل می­بایست به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی: www.raad-charity.org مراجعه و حداکثر تا 7  آبان ماه نسبت به شرکت در این نمایشگاه اقدام نموده و فرم ثبت نام و عکس­های منتخب خود را به ایمیل: festival@raad-charity.org ارسال نمایند.


 


تصاویر منتخب در روز بین المللی افراد معلول (3 دسامبر سال 2016) به طور همزمان درصفحه نمایشگاه سازمان ملل و وب سایت این سازمان به نمایش گذاشته می­شود. همچنین تمام تصاویر ثبت شده در بانک تصاویر برای امور امدادرسانی و انتشاراتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


 


شایان ذکر است در سال گذشته 2 عکس با موضوع معلولیت که توسط عکاسان ایرانی داوود عامری از خیریه رعد و امین برنجکار (آزاد) انتخاب و در نمایشگاه عکس سازمان ملل به­ عنوان 10 تصویر برتر جهان به نمایش گذاشته شد.












نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است