معافیت دانشجویان معلول از پرداخت شهریه در دانشگاه‌های پیام نور

3 اردیبهشت 1391


یحیی سخنگویی با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌های جدید سازمان بهزیستی در خصوص ارائه خدمات در بخش دانشگاهی به معلولان اظهار داشت: این دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها طی هفته جاری به استانها ابلاغ می‌شود و از زمان ابلاغ قابلیت اجرایی دارد.


 


وی تصریح کرد: در بازبینی خدمات و تسهیلات دانشگاهی سعی شده است عدالت حفظ شود بطوری که بسیاری از دانشجویان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.


 


سخنگویی افزود: علاوه بر اینکه دانشجویان معلول بدون شهریه در دانشگاه‌های پیام نور ثبت نام می‌کنند این افراد می‌توانند بدون شهریه و بدون پرداخت ریالی در دانشگاه‌های دولتی به صورت شبانه تحصیل کنند.


 


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در ادامه در خصوص نتیجه نهایی سوخت معلولان خاطرنشان کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان در این خصوص برگزار شد و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.


 


وی ادامه داد: چنانچه نتوانیم سهمیه سوخت معلولان را در سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها و ستاد مدیریت سوخت تامین کنیم راهکارهای جدیدی برای پرداخت این سهمیه پیش‌بینی شده است.


 


سخنگویی در پاسخ به این پرسش که سرانجام سهمیه سوخت معلولان چه زمانی پرداخت خواهد شد افزود: سعی خواهد شد در اولین فرصت این سهمیه پرداخت شود.


 


منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است