برترین جوانان دارای معلولیت معرفی شدند.

برترین جوانان دارای معلولیت معرفی شدند.

23 خرداد 1391

با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، و رئیس بهزیستی، 23 جوان برتر دارای معلولیت معرفی شدند.

 

 

در مراسم اختتامیه جشنواره جوانان دارای معلولیت که توسط مؤسسه آموزشی و نیکوکاری رعد برگزار شد، از 23 جوان معلول در هفت رشته تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی، دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان، و دکتر رحیمی معاون اول رئیس جمهور، درباره روند انتخاب جوانان برتر و جایگاه معلولان در جامعه سخنرانی کردند. همچنین در این مراسم پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این خصوص قرائت شد.

 

 

 

 

 

صدیقه اکبری، دبیر اجرایی همایش و مدیرعامل مؤسسه آموزشی-نیکوکاری رعد نیز طی سخنانی به روند برگزاری جشنواره و مراحل انتخاب جوانان معلول و توان یابی مستعد پرداخت و به اهمیت فعالیت‏های فرهنگی و تشویقی برای زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای حضور معلولان در عرصه اجتماعی صحه نهاد.

 وی با اشاره به برخی مشکلات که برای معلولان و مراکز حمایتی وجود دارد، بر نقش بهزیستی در این خصوص تأکید کرد و گفت: ایجاد مجتمع ورزشی، و دانشگاه علمی-کاربردی خاص معلولان و توان یابان، از جمله اقداماتی است که ما در دستور کار داریم و امیدواریم بهزیستی و سایر نهادهای مسئول در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

در ادامه این جشنواره پس از قرائت بیانیه هیأت داوران، اسامی نفرات برتر به شرح زیر اعلام شد:

در زمینه استقلال فردی: لیلا قدیمی و مازیار کرتولی نژاد / در زمینه اجتماعی: سید داوود موسوی، حامد عابدین زاده، و محمد حسین رضایی / در زمینه ورزشی: شاهین ایزدیار، جواد حردانی، و زهرا شاه محمدی / در زمینه خلاقیت: شاهین زوارقی ملکی، شهاب رشنویی، و فاطمه افخم رضایی / در زمینه هنری: مسعود مظلومی وند، علیرضا باقری قلی آبادی، و لادن صحرایی / در زمینه علمی- پژوهشی: سجاد فلسفی زاده، نوح منوری، و حسین عبدالملکی در بخش قرآنی (جایزه ویژه داوران): فاطمه عطار زاده نیاسری، مجید فمی تفرشی، و صغری علایی در بخش ویژه: فاطمه چراغی، عباس قنبری و میثم پارسا

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مراسم اختتامیه جشنواره جوانان دارای معلولیت، از بخش های جنبی جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) بودکه روز دوشنبه 22 خرداد ماه به همت وزارت ورزش و جوانان، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری مؤسسه آموزشی و نیکوکاری رعد در هتل المپیک تهران برگزار شد و نفرات برتر این جشنواره، در جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) راه یافتند.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است